• Danbala

Första intrycket av din partner?

Första gången du såg din nuvarande (eller senaste) partner, ungefär hur reagerade du? (Välj det alternativ som ligger närmast.)

Det är alltså synintryck - reaktionen på den andres utseende, utstrålning, klädsel, allt det där som har mest med ytan att göra.

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Första intrycket av din partner?
  • Grisling

Mums! tänkte jag.

Såg honom på scen när han hade spelning. Tyckte redan då att han var fin, men vi blev inte ihop förrän 2.5 år senare.

• Miiiaaa

Jag tyckte att han var UNDERBAR!
    Jag hade redan kille då (urdåligt förhållande), dessutom tyckte jag att han var FÖR bra för mig. Att jag ändå aldrig skulle ha en chans! Haha, så jag la ner direkt!

Men är det menat så är det!

• Grannen

Jag minns inte! Men jag var säkert väldig nyfiken på den nye killen som var inflyttad och skulle börja i våran klass...klass 1b. Vi var sju år.

• LullanK

Han var  helt ok alltså! Å allt eftersom vi träffades blev han bara snyggare och snyggare i mina ögon.... Kan det vara det som kallas kärlek tro?

Kristine med liten i magen, V. 25
  • Juillet

Jag tyckte han var snygg, men då hade både han och jag andra partners. Träffades genom gemensamma kompisar ett år innan vi fick upp ögonen för varandra.

• smulan 75

Kärlek vid första ögonkastet(o jag som inte trodde detta var möjligt i verkligheten utan bara i filmernas värld)föll pladask för denna sexiga man med dom vackraste ögonen o jag visste att han skulle bli min Ett bröllop o en son o det var 5 år sedan vi möttes

• cruZZe

Mitt första intryck var "shit vad smal hon är, och vilka fula skor".

Svar på tråden Första intrycket av din partner?