• Danbala

Första intrycket av din partner?

Första gången du såg din nuvarande (eller senaste) partner, ungefär hur reagerade du? (Välj det alternativ som ligger närmast.)

Det är alltså synintryck - reaktionen på den andres utseende, utstrålning, klädsel, allt det där som har mest med ytan att göra.

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Första intrycket av din partner?
  • Ramonas

Mitt första intryck av killen var WOW... Vill han dansa med mig???

Stolt Faster till Tindra
  • Sagofe

Helt ok.
    Första tanken var "Hjälp, han är ju vuxen, jag är så barnslig."

Var egentligen inte ute efter ett förhållande, skulle ju vara singel i minst ett halvår, men jag blev gravid första veckan tillsammans och nu ska vi snart förlova oss
    Och numera är intrycket WOW!

• Slaim
    Jag såg honom ute på "stan" och trodde jag skulle dö! WOW tänkte jag, honom ska jag haaaaa!!!!! Sen fixade jag hans namn + nummer och sen träffades vi. Jag var bara 18 då och han var 29.   Jag hade inte heller tänkt mig ett förhållande.. jag åkte till london i tre månader en tid efter att vi träffats. när jag kom tillbaka blev vi tillsammans. Och nu har vi en baby tillsammans.
    Tänker fortfarande så: Wow har JAG en sån snygg kille! myyys...
  • Angiie

Blä! sorgligt nog.. haha.. hade fått lite fel uppfattningen för att han var bästa polare med en idiot som ingen gillade :D
    Men sen när vi började prata några månader senare så kände jag det där pirret, men typ ignorerade det :D sen så kysstes vi en gång ute på krogen, och det var underbart.. fast det skulle egentligen bara vara ett one night stand men det blev 1 år och en liten bebis på väg :D

• AmBeZa

Svarade alternativ 1! Det första jag tänkte på när jag såg min sambo var; Vilka ögon! Han har stora bruna ögon inramade med säkert 2cm långa ögonfransar! Kanonfina!

• mrsbygg

ohhhh dähm...han ska ja ha!! åh han fick jag..tillslut hehe..
    försökte flörta me karln hela kvällen, men "jag var för ung" blablabla..
    men tillslut fick han upp ögonen, hehe....

• johansfru

När jag såg min man första gången så tyckte jag att han var jättesnygg/söt. Så jag gick helt enkelt fram till honom och sa det! Kan tillägga att jag inte var helt nykter den kvällen och att jag aldrig tidigare gjort så.

Det som är så underbart är att jag fortfarande anser honom vara en av de sötaste/snyggaste killarna som finns! Jag kan titta på honom hur mycket som helst och bara njuta!!

• aud

"Eh, vad är det där för loser. Vilken mama's boy, han är inget för mig." Men det var han, surprise surprise.

• Carisma95

Inget särskilt. Tyckte han var otroligt tyst och tråkig. Har skrivit i min dagbok "Nu när de andra går på semester, så får jag väl i alla fall säga hej till honom". Schyssta klubben...

Tyckte det var lite lustigt med "Helllooooo!!" alternativet. PRECIS så sa jag när jag såg på Grey´s anatomy förra veckan och fick syn på veterinären (i samma ögonblick som Meredith fick det). Jag pratade liksom ÅT henne. Ha  ha.

Be true to yourself and you will never fall...
Svar på tråden Första intrycket av din partner?