• Danbala

Första intrycket av din partner?

Första gången du såg din nuvarande (eller senaste) partner, ungefär hur reagerade du? (Välj det alternativ som ligger närmast.)

Det är alltså synintryck - reaktionen på den andres utseende, utstrålning, klädsel, allt det där som har mest med ytan att göra.

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Första intrycket av din partner?
  • johannahhannah

Ja..hur ska jag säga detta..
    Jag hade en telfondejt med honom och hade varit ute på krogen o var rätt onykter då jag pratade med honom..han tjatade ..ja inte så mycket men efter att pratat med honom i över 2 timmar så frågade han igen om han kunde komma över..
    han kom kl 04.00 hem till mig o visade leg

och det var direkt inte wow från min del men det var ändå ngt som fanns där.. det var mer JAHA..välkommen vill du ha fika?.. typ..

Trodde aldrig att han skulle ringa mig igen..( han hade tjej som inte hade några nycklar som då var ute på krogen då han drog hem till mig, jag var inte ute efter ett förhållande heller hade just lämnat ett långt förhållande) men samma eftermiddag så ringde han till mig..
    på den vägen är det..2 barn senare..och inne på 11 året

• Lexxi07

Heellloooo beutiful=)...tyckte han var mkt söt.

• Prego75

Helllllloooo! Tänkte jag, och han var inte svårflörtad. Sedan den kvällen är det vi. Och det var 9 år sedan.

• sweetmommy

"Helloooooo!" (positivt alltså )

VILKA ÖGON OCH VILKEN HÄCK!!! (tänkte jag)

• Nica74

Tyckte han var sååå snygg, men kunde inte förstå varför han var arg på mig. Det visade sig att även han kollade in mig, men eftersom han har ett rätt "vresigt" utseende när han är allvarlig och dessutom var bakis så trodde jag att han blängde .

• MrsXanadu

Jag var nog lite så där Men hallå låt mig vara. Inte för att han var på nåt speciellt vis utan jag var avig och hade noll intresse för att träffa en ny kille. Hade ganska nyligen lämnnat ett kortare förhållande. Hade innan bara haft otur och bestämmde mig för att jag minnsann skulle vara singel och ge f*n i alla killar. Men min nuvarande man höll inte med där utan han gav sig inte och jag föll ju för honom så han gjorde rätt. Nu har vi vart tillsammans i snart 10 år och gifta i 8 år.

• Zenobia

Hmm helt okej, röstade ja. För ja bjöd hem han till mig men det var ingen dejt utan vi skulle träffas som kompisar. Sen vart det som det vart några dagar senare.

• Zenobia

Vi hade inga tankar nån av oss att vi skulle bli ihop bara vara vänner.

Svar på tråden Första intrycket av din partner?