• Danbala

Första intrycket av din partner?

Första gången du såg din nuvarande (eller senaste) partner, ungefär hur reagerade du? (Välj det alternativ som ligger närmast.)

Det är alltså synintryck - reaktionen på den andres utseende, utstrålning, klädsel, allt det där som har mest med ytan att göra.

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Första intrycket av din partner?
  • MalinI
    cruZZe skrev 2007-01-29 18:50:45 följande:
    MailnI: Att spela oskyldig hjälper er inte Skor och handväskor är var kvinnas nemesis och var mans mardröm
    Jag som inte ens äger ett par vinterskor Går med fodrade gummistövlar och gympaskor för att mina från förra året hade gått sönder. '
    Men... Vi ska inte prata om sommarskor och handväskor nu va??? Fundersam
  • Virris

Skit vad snygg han är - " han är säkert en riktig stropp"

* Mirakel sker inte ofta, men när det väl händer - är det underbart*
  • Pyff

Första gången jag träffade sambon var när jag var på anställningsinterjuv hos honom Jag kunde ärligt inte riktigt bestämma mig för vad jag tyckte, men något hos honom fick mig att fundera väldigt mycket på honom de efterföljande dagarna och jag kom fram till att jag tyckte om det jag såg. Efter jag fått jobbet så tilltalade han mig mer och mer allt efter tiden gick, tills jag halt enkelt tyckte han var oemåtståndlig

Pyff på er!
  • loving angel

Helt okej tänkte jag, då jag träffade honom när jag var tillsammans med hans kompis... tog nog tre till fyra veckor innan vi blev tillsammans efter det att den andra dumpat mig... och gissa om jag är glad för det idag

• thereze

jag tänkte
    åhh vad han verkar go vill bara gå fram o krama honom. hmm... undrar om han har tjej redan?

• Miafialoppenkorv

Helooooooooooo,vilken mysig kille.

• Nisses lada brinner

Hoonky dory baby! Come give me some löööve!

Sen att han var lik Dregen gjorde ju inte saken bättre, röstade "Hellooo" alltså!

Be the best or die like the rest
  • Nisses lada brinner

ehh, sämre så klart!

• bucho

värsta snyggve! synd att han e upptagen (typ 6år innan vi blev ihop)

• LyNxQ

Han låg i en båt, med bara badbyxor, helt kritvit (hade jobbat i overall hela soliga sommaren, alla andra var bruna)
    Han var rufsig i håret och såg ut som Thåström
    När han kom närmare såg jag hans vackra ögon!
    Tredje tanken var att jag tyckte synd om honom som blev förpassad till att umgås med mig (hans kompis hade nyligen blivit ihop med min kompis.. Dock dröjde det 6 år tills vi blev ett par..

• mallansprallan

Första gången jag såg min älskling så tyckte jag att han var såååå snygg men han verkade inte veta om det Första gången jag pratade med honom insåg jag att han inte bara var snygg han var rolig, snäll och helt underbar också!

• Banana82

hellllloooo vilkaögon, jag bara drunknade,och har inte hittat ytan ännu sen kunde han snacka lika mycket som mig, inte helt fel

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • fröken Anna

Jag var helt säker på att min sambo var gay ibörjan när vi lärde känna varandra så först såg jag inte honom som en potensiell partner. Stackarn, för han var väldigt tänd på mig. Nå väl det dröjde inte sååå himla länge innan jag fattade. he he.

• Billy och Jag

Jag tänkte; Jaha, det var en blinddate och jag hade förhoppningar.. men jag kan nog vara singel ett tag till Men sen vart jag KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR Nu är vi gifta..

alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
  • Tuvalies mamma

Kul tråd Jag tyckte min sambo såg ut som ett drägg innan vi blev tillsammans och han tyckte jag var en stroppig bitch ha ha! Har varit förlovade i ett år nu och har en dotter tillsammans, så första intrycket stämmer inte alltid

Svar på tråden Första intrycket av din partner?