• Danbala

Första intrycket av din partner?

Första gången du såg din nuvarande (eller senaste) partner, ungefär hur reagerade du? (Välj det alternativ som ligger närmast.)

Det är alltså synintryck - reaktionen på den andres utseende, utstrålning, klädsel, allt det där som har mest med ytan att göra.

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Första intrycket av din partner?
  • Carro W

Eftersom vi stötte på varandra några gånger innan vi väl kom till skott så svarar jag "Hmm helt okey". Han var stamkund på den mack jag jobbade på men vi "träffades" inte på riktigt förrän vi var ute på samma ställe en lördag kväll.

• Embryo

Han klev in genom dörren på utestället och jag tänkte "Wooooh, snyggo!!". Sen kom han fram till bordet (ohmygodohmygodohmygod, tänkte jag) där jag satt med mitt ex (som redan då var mitt ex, som tur var). Det visade sig att han jobbade på samma jobb som mitt ex. Sen dröjde det ett hångel, en kyss och ett halvår innan det blev vi på riktigt, däremellan hade jag hunnit tänka att han inte var riktigt min stil, men det var han ju.

• uniMog

Söt men blyg.

Nullus Anxietus
  • snartfaster

Hmm, helt ok. jag var inte inställd på att träffa någon ny utan var bara med för att kritiskt granska och bedöma honom åt en kompis som ett par andra kompisar ville para ihop honom med. men hellooooo kröp fram efter vägen och det slutade med att jag knep honom själv!

• Jag är Dinah

Haha jag tyckte mest att han såg töntig ut och tro mig det gjorde han. Tyckte inte han var nått speciellt för världen alls men ändå så föll jag som en fura innan det gått särskillt lång stund alls. Nu tycker jag att han är skitsnygg och sexig men skrattar fortfarande åt minnet! I sommar var det 5 år sen.

• ming

Jag fick nog inget särskilt intryck, tror jag. Fast jag kommer inte riktigt ihåg heller, det var så länge sen nu.

• maria1978

Alltså det tragiska är att jag inte äns minns... Då han va ny arbetskamrat när jag kom från min mammaledighet. Han mins mig därimot när jag har sprungit och visat upp bebis för arbetskamrater....HENNE SKALL JAG HA
    För mig va han bara en i arbetsmassan tills han började tala... *skrattar*

• IHateYourFace

Hellooooo gorgeous!

Hon är den sötaste bebisen ja någonsin sett. Men ja trodde hon skulle ha rosa hår, som du.
  • Megalomania

hahaha,vi (jag o sambon) jobbade under en kort period på samma arbetsplats men på olika avdelningar. Hade en arbetskamrat som gick omkring och ojade sig över "åh guuuuuud han e sååå sexig alltså" och som när hon fick praktik på hans avdelning bara stod och glodde med världens fågeholk och kunde inte svara på frågor han ställde utan att bli högröd. Denna stackars flicka gjorde vi narr av hela dagarna... Tror de skrattade lika mycket efteråt när han förklarat för mig att han hade spanat på mig hela tiden och jag förvandlades till den där högröda fågelholken. Så först tänkte jag väl inte nåt alls(hade alla föreställningar om att han var för gammal, för snygg och att jag inte alls var hans typ ja ni vet), men sen blev det väl mer som et baseballträ i huvudet och ett "Hellooooooooo!"

Svar på tråden Första intrycket av din partner?