• Danbala

Första intrycket av din partner?

Första gången du såg din nuvarande (eller senaste) partner, ungefär hur reagerade du? (Välj det alternativ som ligger närmast.)

Det är alltså synintryck - reaktionen på den andres utseende, utstrålning, klädsel, allt det där som har mest med ytan att göra.

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Första intrycket av din partner?
  • trasselsudd

Ha ha, jag var faktiskt rädd för honom. Jag trodde att han var en sådan man skulle akta sig för, att han var farlig, men han är ju en riktig teddybjörn.

• Jennie med ie
    Danbala skrev 2007-01-24 09:41:41 följande:
    Jennie med ie skrev 2007-01-24 09:40:38 följande: Att han verkade blyg men intressant!Ah, den "tysta, mystiska" typen?
    Ja typ så ;) Stora mörka fina ögon som gömde sig under en lugg som borde klippts för länge sen... och en vacker mun som inte sa alltför mycket ;)
    ~Skjut inte upp till morgondagen vad du kan göra i övermorgon~
  • G P

Mest, jaha!

Han var väl trevlig och så, men inte så att jag kom ihåg honom och suktade efter honom. Hade tom glömt av honom till dess jag sprang på honom efter ett par veckor igen... Och då kände jag igen honom enbart i egenskap av bekant till en bekant.

• fabler

Jag reflekterade inte så mycket över han första gången. Vi jobbar nämligen ihop och ja va ny på jobbet så de va så mycket annat jag va koncentrerad på. Men efter ett år hade ja sett han en hel del o vart bara mer o mer intresserad men trodde att han va upptagen, men luskade lite o fick veta att det inte va så. Så en kväll på krogen träffade jag på honom o de sa bara pang sen va de vi. Våra vänner han inte riktigt med o fatta vad som hände, de va som om både suktat efter varandra jätte länge.

• sissig

Jag tänkte nog "men hallå" Han stötte på min kompis innan mej o dom träffades ett tag. Sen dumpade han henne bara. Då kom vi på idén att jag skulle försöka få hans intresse o göra likadant (vi var unga). Så han bjöd ut mej o efter den dagen så har vi levt tillsammans

• Hadjelina

Första gången vi träffades var jag sjukt nervös och vi tog en skogspromenad 6.30 en söndagsmorgon (och hade lämplig klädsel för det då), så då var det kanske närmare alt. 2. Andra gången gick vi på ett fik, och då hade alt. 1 passat absolut bäst helt klart. Kunde inte förstå att _jag_ fick sitta där med honom, som var så snygg o läcker . Röstade alltså på alt. 2

• Danbala
    sissig skrev 2007-01-24 09:56:08 följande:
    Så han bjöd ut mej o efter den dagen så har vi levt tillsammans
    Haha! Avdelningen "Misslyckade hämndplaner"!
    [En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
  • rimmis

Men Hallå... hehe... Men det var bara det allra första.. Min väninna och jag var på en restaurang/pub och hon pekade på en kille och sa.. åh, kolla.. vilken skitsnygg kille!

Det enda jag såg var en kille som var onykter mitt på dagen och satt ensam med sin öl... Jag dömde ut honom helt (brukar tyvärr vara lite duktig på det)..

Dagen efter så såg jag honom igen och upptäckte att han hade något mystisk över sig, han var inte som alla andra. Han gick bara runt och var snygg... Såg honom på samma ställe flera gånger (vi var där på kvällarna och drack kaffe och lyssnade på liveband) och han hamnade tillslut vid vårat bord, då hans vänner kom och satte sig..

Blev bara mer och mer nyfiken och från.... Men Hallå, gick det till.... Åhhh, hej! *smaskens*

• marica83

första dagen på kostskolan, jag kollade in alla killar i klassen och Tommy satt brevid en annan tjej som jag då trodde var hans tjej, men det var en klasskompis. Så mitt första intryck var "Ah, han har tjej, nästa då..." men sedan fick vi samma atelje rum och började prata då kom känslorna:) och vi är fortfarande kära efter snart 4år:)

Svar på tråden Första intrycket av din partner?