• Danbala

Första intrycket av din partner?

Första gången du såg din nuvarande (eller senaste) partner, ungefär hur reagerade du? (Välj det alternativ som ligger närmast.)

Det är alltså synintryck - reaktionen på den andres utseende, utstrålning, klädsel, allt det där som har mest med ytan att göra.

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Första intrycket av din partner?
  • Aquavit

Träffades på en fest, mina kompisar tyckte jag skulle stöta på hans snygga kompis, som egentligen var mycket mer min typ...men jag hade redan fastnat för hans leende.

Sen trodde jag att han var lite casanova, han var ju så snygg och hade lite den stilen, men jag insåg redan på första dejten att han är världens snällaste o gulligaste och inte alls "casanovig" :)

• Dramaonline

Jag svarar "helt okey"

Jag tyckte ju om vad jag såg.
    Mer sexig än snygg kanske.
    Men han var ju "inte min typ".
    Lång. Sportig. Tystlåten. Out of my leage.

Och han tyckte nästan samma sak! Att jag var attraktiv.
    Men kort. Och sån där "kreativ" arty-farty-typ.

Japp. Det var väl inte så mycket själarnas gemenskap i början.
    Men kropparnas var visst en tillräckligt stabil grund för oss...

• vinterpinglan

Det vart Hellllooooooooo......wow alltså!!!

♥♥♥ Kevin 970329 - Liam 060403 - mammas guldklimpar ♥♥♥
  • sissig
    Danbala skrev 2007-01-24 09:59:43 följande:
    sissig skrev 2007-01-24 09:56:08 följande: Så han bjöd ut mej o efter den dagen så har vi levt tillsammans Haha! Avdelningen "Misslyckade hämndplaner"! [En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
    Ha ha ja det kan man väl säja. Min kompis fattade det tack o lov redan när hon ringde o frågade hur planen funkade. o vi umgås fortfarande idag som många inte tror att vi gör.
  • Prisssan

Jag bara liksom: Men hallå? Försöker han stöta på mig, eller?

Tog honom tre månader så hade jag helt ändrat åsikt om honom!

• johannaringer

"Oj.. vilken snygging!!" Och två sekunder senare "Tack mamma, världens bästa äktenskapsmäklare!"

Jag kommer ihåg precis vad han hade för kläder, och vad vi pratade om. Så varje gång han har på sig den outfiten så pirrar det till i maggropen.

• Jenniesmamma
    Hellllloooo snygging Var så sexig i sina meckar kläder,med keps,å då vid det tillfället en liten liten blåtira som fick honom att se så sexig ut,tog dock några månader innan vi vart tillsammans på riktigt,var massa saker i vägen
    RIP älskade lillebror! 4/8-93-28/12-06!
  • Mamman med två pojkar

Jag hade sett hans bild innan på Mötesplatsen när vi träffades första gången och först tänkte jag att han var lång (185 cm mot mina 154) och sedan att han är lika snygg som han var på sin bild.

• Matriark

Första alternativet blev det för mig, och jag reagerar likadant varenda gång han kliver genom dörren också nu, 8 år senare

• mysterius

Instämmer helt med Matriark trots att det är snart 15 år sedan, och varenda gång känner jag, mmmm han är min...

Svar på tråden Första intrycket av din partner?