• Danbala

Första intrycket av din partner?

Första gången du såg din nuvarande (eller senaste) partner, ungefär hur reagerade du? (Välj det alternativ som ligger närmast.)

Det är alltså synintryck - reaktionen på den andres utseende, utstrålning, klädsel, allt det där som har mest med ytan att göra.

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Första intrycket av din partner?
  • Leeloo

"Honom ska jag haaaa!" tänkte jag.

****Qui tacet consentire videtur****
  • Nina84

hmmm vilken tönt tänkte jag när han kom o satt sig vid vårat bord ute på puben....10 minuter sedan stod vi o dansade o efter d har vi suttit ihop =) i sommar e d 5 år sedan.... =) 

• Sagasmamma

Han var lika crazy som jag så jag vart såld ...

• Jennie med ie

Att han verkade blyg men intressant!

~Skjut inte upp till morgondagen vad du kan göra i övermorgon~
  • Danbala
    Jennie med ie skrev 2007-01-24 09:40:38 följande:
    Att han verkade blyg men intressant!
    Ah, den "tysta, mystiska" typen?
    [En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
  • Embla

"Men hallå, vilken tönt"!
    Och så rätt jag hade...

• Marlene B

Alt 1, och han är inte bara snygg, han är smart också

• zazla

Jag tyckte han vara övercharmig men jag fastnade inte alls för hans utseende. Han var rakad ochdet har aldrig varit min grej. Men ett halvår senare hade håret växt ut och då var det en heeelt annan sak

• Piri

Helloooooo!!! Nästan 4 år senare tycker jag precis likadant! Min sambon har ALLT som jag vill ha hos en kille, men så fick jag vänta på honom ett tag också!

• Kahlua

Valde "Men hallå?". Blev medtvingad hem på videokväll hos en kille jag aldrig träffat eftersom min kompis var intresserad av hans kompis. Förkläde någon?

Jag hade tänkt mig en lugn hemmakväll och var måttligt intresserad av att följa med. När vi sedan ringde på dörren öppnade en kille... Och hu, vad kort han var. Så mitt första intryck var nog något i stil med "Men hallå?!".

Å andra sidan tyckte han att jag var en riktigt långskånk- men det ordnade upp sig i slutändan i alla fall.

Svar på tråden Första intrycket av din partner?