• Danbala

Första intrycket av din partner?

Första gången du såg din nuvarande (eller senaste) partner, ungefär hur reagerade du? (Välj det alternativ som ligger närmast.)

Det är alltså synintryck - reaktionen på den andres utseende, utstrålning, klädsel, allt det där som har mest med ytan att göra.

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Första intrycket av din partner?
  • Bei Bei

Drunknade i hans fina ögon. De liksom glittrade, men bara för mig

Räcka ut tungan

♥ Ronja ♥
  • Laire

Jag var mest glad över att en kille faktiskt _såg_ mig och pratade med mig*. Lite stöddig med rolig tycker jag

*) Jag var mobbad av allt och alla i min skola, och han bodde i en annan kommun så han kände inte till mig alls.

Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Jen nifer

De va nog Helt okei där,

som sedan blev heeellloo:-9

Plussade 18/5. !
  • Runguska

Min första tanke var, shit han har ju varit ihop med en av mina bästa vänner....

Mitt liv är som den där säcken frimärken jag inte orkar sortera.
  • MansonDust

Jag minns inte faktiskt så väl, jag var 15 första ggn jag SÅG honom. Det jag sen skrivit i min dagbok är mest att han var lång & hade ärr i skallen.

• tidigareplatt

Såg honom i en park en onsdag i maj och sa till min kompis "kolla, go kille!" På lördagen såg jag honom på dansgolvet på en klubb och gick fram och dansade. Sen dess är det vi :)

• Sebs bonusmamma

Vi træffades på en fest och jag såg honom på en gång och tænkte att honom måste jag prata med. Det var nåt speciellt med honom. Han såg lite bister ut, men jag blev bara intresserad och ville ta reda på varfør. Men innan jag hann gå fram till honom så kom han till mig och børjade prata. Och sen den kvællen ær vi ett par

• Filifjonkan1

Ni som svarade "blä"....hur blev ni sambos efter det..? =)

Svar på tråden Första intrycket av din partner?