• Danbala

Första intrycket av din partner?

Första gången du såg din nuvarande (eller senaste) partner, ungefär hur reagerade du? (Välj det alternativ som ligger närmast.)

Det är alltså synintryck - reaktionen på den andres utseende, utstrålning, klädsel, allt det där som har mest med ytan att göra.

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Första intrycket av din partner?
  • nerina

Jag undrade varför min kompis,som kände honom,inte sagt att han var så himla söt!? Skrattande

♥Oskar 5/10-06 ♥
  • MalinI

Jag kommer inte ihåg. Jag var 11 år och hade inte alls en tanke på att han skulle bli min blivande man. Men han log konstant när man träffade honom. Så han fick snabbt smeknamnet flinet av mig och mina kompisar.

• Jiie

Tänkte bara helt okej men dryga halvtimmen var jag totalt förälskad!!

• TinkyWinky

Hade då sett han innan men det va flera år tidigare då vi va (ihop) när vi va mindre. Men det skiljer ju några år o utseendet.- Men gud så sööt han va. kommer fortfarande igåg det som om det va igår. Nu 3 ½ år sen.

• BabyJia

Tyckte inget speciellt då, satt å snacka me han en stund på en fest bara. Va då ihop me en annan Sen tog de slut mellan mej å han andre...sen fördes jag å sambon ihop utav en vi kände gemensamt. Men då va bara sambon ute efter en *sak* Men han blev kär i mej å där började de...Jag va då 15 å han 18.

• mammacatta

Jag visste då och där att NÅT skulle det bli. Sen efter lite rundfrågningar så bestämde jag oss och nu är vi gifta och har två barn...

• mammacatta

Alltså HALLÅ! vilken mumsig kille!

• Tini

Både positiva och negativa.
    Var lite trött på bikers... men han omvände mig

****Stolt mamma till William 050210****
  • Kaosspassageraren

Rolig omröstning! Av alternativen tänkte jag nog "Mmmm helt okej!". Jag blev inte galen av åtrå och kärlek, men min man är väldigt mycket min typ, så visst reagerade jag och tyckte att han var attraktiv.

När vi hade pratat någon timme blev jag sådär irriterad som jag blev på den tiden, när jag började bli förtjust i ngn. Blev nervös och ville liksom bort därifrån, för att slippa förvirringen. Men guschelov var han modigare och vi pratade ännu längre, och då kom mitt mod också åter och vi bytte nummer.

Nu, sex och ett halvt år senare är vi gifta och fortfarande galna i varandra!

Svar på tråden Första intrycket av din partner?