• Danbala

Första intrycket av din partner?

Första gången du såg din nuvarande (eller senaste) partner, ungefär hur reagerade du? (Välj det alternativ som ligger närmast.)

Det är alltså synintryck - reaktionen på den andres utseende, utstrålning, klädsel, allt det där som har mest med ytan att göra.

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Första intrycket av din partner?
  • MalinI
    cruZZe skrev 2007-01-28 23:23:28 följande:
    Mitt första intryck var "shit vad smal hon är, och vilka fula skor".
    Har hon finare skor nu då???
  • Catchie80

Jag avskydde min sambo när vi lärde känna varandra, Tyckte han var ohyffsad, otrevlig, irriterande och pinsam. Sen lyckades han lura iväg mig på en fika (mutade mig att andra gemensamma vänner skulle vara där). Våra vänner var där, men vi fastnade i ett samtal och har inte slutat prata sen dess. UUUUUUNDERBARA MÄNNISKA!!!!

• Gloire de Dijon

"Hjälp vad snygg han är! Han är säkert en idiot."

• jessiejones

åhhh vilken tönt! Vi bodde grannar och han höll jämt på med mopeder och bilar. Han bodde i garaget.

• Linny

Hmmm helt ok Visst var han jättesöt egentligen, men jag var i annat (dåligt) förhållande och tyckte att män överhuvudtaget var rätt dumma i huvudet

Sen tog jag mitt förnuft till fånga och föll handlöst

• cruZZe

MalinI: Ja nu har hon finare skor, men hon tjatar konstant om nya. Så som ni alltid gör, och då ska vi inte nämna handväske-hysterin

• MalinI
    cruZZe skrev 2007-01-29 16:47:43 följande:
    MalinI: Ja nu har hon finare skor, men hon tjatar konstant om nya. Så som ni alltid gör, och då ska vi inte nämna handväske-hysterin
    Vad menar du med det Fundersam
  • cruZZe

MailnI: Att spela oskyldig hjälper er inte Skor och handväskor är var kvinnas nemesis och var mans mardröm

• Lobos mágicos

Var inte specieltt intresserad förrän jag lärde känna honom, då vände det ordenligt!!

BF 070501
Svar på tråden Första intrycket av din partner?