• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Tingilya

Juicen ska jag också få, kul ju !
    Flingorna var helt okej..kanske lite smaklösa..

• Fiaflopp
    Sandra82 skrev 2007-01-31 09:03:37 följande:
    Juicen ska jag också få, kul ju ! Flingorna var helt okej..kanske lite smaklösa..
    Precis,det skrev jag också...att det kunde vara skoj med någon fruktsmak,typ mango eller nåt ovanligt.
  • okptr

Ingen som kan svara på hur ni får reda på erbjudanden?

• Skrinda

okptr: via mailen, jag har också fått mail om juice nu

• The Dreamer

inte jag, inte den här gången heller..

så förvånad jag blir.. *inte alls*

Har inte sett röken av välkomstpaketet än heller...

Tycker bara mer illa om Buzzador för varje dag nu...

• Jessica K

okptr: jag fick också erbjundade om juicen genom mejlen. Kolla upp så du har skrivit rätt adress.

The Dreamer: jag tror att man måste fått sitt välkomnpacket innan man får några andra erbjudanden.
    Anledningen till att du inte fått något är förmodligen, som det står någonstanns, att de fått så många användare på sistone och inte har paket så att det räcker. (varför de nu sätter upp vissa saker som kampanjer istället för välkomnspaketer förstår jag dock inte). Men i grund och botten är ju bara buzzador en mellanhand och det är företagen som står för antalet paket.
    Men visst har du inte betalat någonting för att vara med där ens, så bit ihop.

• The Dreamer

Jessica K - får göra det. Det är ju det enda man kan göra. Har ju "bara" väntat i 7 månader nu.

• Jessica K

The Dreamer: Oj oj! Det var inte liten tid det! Förstår din irritation helt klart.
    Har du skrivit in mycket information om dig själv på Buzzador? Jag tror att man har lättare att få saker om man skrivit in så mycket som möjligt.

• The Dreamer

Jessica K - har fyllt i allt man kan. Så jag förstår inte riktigt varför det tar sån tid.
    Har mailat 2 gånger, och båda gångerna har jag fått svaret "du finns med i vårt register, så vi kommer skicka ditt välkomstpaket så fort vi kan".

Men, men...det är bara att vänta vidare...

Svar på tråden Buzzadorer