• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • lieh

Har precis registrerat mig. Kommer välkomstpaket nu eller ska jag göra något mer?

Hur fungerar det hela? Jag hittar inte var man ska läsa om det.

• snigelina

Nu blir jag sur..

Varför får jag inte testa nåt mer?

• Dartmamma

Jag har med fått om juice

Snigelina-beror på vad du fyllt i för intressen ... sen väljer dom ut .. tror inte dom tar med alla som anmält sig.

lieh-tar ett tag innan välkomstpaketet kommer

Älskar min man o mina barn
  • Dartmamma

Ska ge bort dom små flingorna idag till mina vänner får se vad dom sen tycker ... är ju det som är meningen att man ska göra liksom hihi

• Arctura
    Springsteen skrev 2007-01-31 00:04:26 följande:
    Fått inbjudan till jucier oxå Oj oj.... Vill ha mer
    Gumpan skrev 2007-01-31 00:08:38 följande:
    Ja den fick jag med nu. Hoppas bara att man kommer med. De verkar ju väldigt intressant. www.nogg.se/Alvin
    Åhh jag vill också!! Men inte har jag fått nån inbjudan inte
    *~ Mitt mål i livet ,är att blir den underbara människa, som min hund redan tror att jag är ~*
  • snigelina

TTs mamma - Det jag surar över är deras lovord om att ju fler poäng man har, desto fler/bättre erbjudanden kommer man få. Skitsnack! Det senaste jag fick, kycklingen i juni, vara katstrof eftersom de flesta av varuproverna var förstörda.

Jag har legat på topp tio-listan sen i september och det tycker jag borde innebära nånting. *surar vidare*

Har iaf mailat Buzzador.

• Dartmamma

snigelina-men då förstår jag dig absolut ... vet inte hur dom går tillväga faktiskt ... enda jag fick som svar då jag maila dom var att det beror på vad jag satt för intressen då jag anmälde mig...hoppas du får nåt annat svar ...

• okptr

Får man erbjudande via mail eller? Väntar fortfarande på välkomstpaketet sen mer än ett halvår.

• Fiaflopp

Är det här ni är
    Jag har avslutat min kmpanj om kellogs redan,oups vad fort det gick...Flört
    I morse fick jag en om Juice som ska bli skoj tycker jag,tänk att coca cola skulle komma med nåt NYTTIGT!

Svar på tråden Buzzadorer