• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Heidi1

glömnde sskriva att d va småbarnskampanjen

• Heidi1

nifelheim: hur gammat e ditt barn?
    dena kampanj e för barn mellan 6-7 månader

• Nifelheim

jaha så gamla....min e bara 3 mån då är det ju inge konstigt. Hade för mig att de sökte barn mellan 3-6 mån?

• Liona

Hej, jag är ny i denna tråd men har varit med i Buzzador i ungefär ett år.

Jag har inte fått något mer erbjudande efter juice-kampanjen.
    Jag älskar verkligen att få testa på nya saker!!

Någon som fått testa något annat som inte är ätbart?
    Mvh Linda

• getingmidja
    Nifelheim skrev 2007-04-12 09:29:14 följande:
    jaha så gamla....min e bara 3 mån då är det ju inge konstigt. Hade för mig att de sökte barn mellan 3-6 mån?
    Jag har också för mig att de skrev 3-6 månader förut.
    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • seSSa

jag har heller inte fått erbjudandet... jag har mailet de skickade ut då de sökte folk, "Vi har en kund som vill nå ut till så många föräldrar som möjligt som har barn i åldern ca 3-9 månader." så står det i mailet.. León är ju 4 månader och 2 veckor... fan va grinig jag e nu att man inte fick vara med ju! de bara luras

• Heidi1

e d någon som anmält sig att den vill va med i en viss kampanj o sen inte fått vara med??

• Ylwis

här har ni entill! fick mitt startpaket för ngn vecka sen med extra pastilles.

Svar på tråden Buzzadorer