• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • seSSa

men åååååhhh jag vill ju också!!

• Upptagen

Åh, hur lång tid tar det innan man får vara med? Jag anmälde mig i veckan och då stod det att det var fullt med buzzadorer men att man kunde anmäla sig ändå...

• Upptagen

nanashi: OJ! När registrerade du dig? Fick du höra av dig och påminna dem, eller väntade du ett år utan kontakt och sen hörde de av sig?

Tessilago: Snyggt nick! När reggade du dig?

Det lär väl ta två år för min del då.

• Zabka

Tussilago: jag registrerade mig i april förra året tror jag. Jag påminde dem inte. Jag fick iofs ett erbjudande om online-bingo (eller vad det nu var) för några månader sedan som jag struntade i att anmäla mig till. Den här månaden fick jag mitt första paket som var Extra.

• Upptagen

Nanashi: Ujuj, vilken kort väntetid! Fick du välkomstpaketet som det pratas om också?

• Zabka

Mitt välkomstpaket var alltså Extra-paketet (med 20 Extra i 5 olika smaker).

• getingmidja

Nu har jag fått mitt paket med "barnmat".
    Lillan smackade i sig en hel sån där äpple-jordgubb-banan bägare på en gång.

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
Svar på tråden Buzzadorer