• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Fragole
    Citrina skrev 2007-04-15 08:16:36 följande:
    e d någon som anmält sig att den vill va med i en viss kampanj o sen inte fått vara med??
    Ja de undrar ja me. Och om det nu är så att man inte får vara med, så kan man ju fråga sig vad vitsen är med att dom skickar ut en inbjudan och sen får man inte vara med...?
    Blunda bland de blinda
  • snigelina

Fagole - Men det är klart att de måste skicka ut erbjudandet till fler än de som anmält sig! Det kan ju vara många som registrerat sig som bytt mailadress, som inte längre är intresserade, som är bortresta etc. Jag vet de som inte fick vara med på Kronfågel-kampanjen i somras tex. Då var man tvungen att vara hemma vid leverans och det kanske inte alla kunde vara.

• Nicke

Ja, jag.
    ACO. Fick erbjudande. Anmälde mig DIREKT.
    Fick sedan mail om att jag inte kommit med. Surt sa räven.

Citrina skrev 2007-04-15 08:16:36 följande:
    e d någon som anmält sig att den vill va med i en viss kampanj o sen inte fått vara med??
  • Fragole
    snigelina skrev 2007-04-16 16:26:40 följande:
    Fagole - Men det är klart att de måste skicka ut erbjudandet till fler än de som anmält sig! Det kan ju vara många som registrerat sig som bytt mailadress, som inte längre är intresserade, som är bortresta etc. Jag vet de som inte fick vara med på Kronfågel-kampanjen i somras tex. Då var man tvungen att vara hemma vid leverans och det kanske inte alla kunde vara.
    ok, tänkte inte på de... Tråkigt är det iaf om man inte kommer med...
    Blunda bland de blinda
  • tessilago

Idag var jag och hämtade ut mitt startpaket. Från Nestlé.
    6 paket med frutti och 20 pkt med välling

• Maria Alle

Jag ska oxå hämta ut paketet från Netlé idag

• Heidi1

ska oxå hämta ut mitt pakt från nestle

• Heidi1

o testat ge min dotter en av frukterna.jordgub,banan o äpple. den tyckte hon om

Svar på tråden Buzzadorer