Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Vi får längta en liten stund till... Men sen.... Då ska det intagas vin och cigg.
    Man kan ju pumpa...

Nä du gumman... Jag måste jobba på lite här... Har inte fått gjort ett piss idag känns det som... Bra att får betalt av att sitta på FL hela dagarna...
    Och du.... Vad är du nere på nu ? 6 dagar va ? Du ska ju föda denna veckan !!!!!!

Vi hörs senare eller imorgon.
    Hoppas ni alla får en härlig dag !!!!

Berätta hur det har gått hos BM Tess. Nyfiken ju !!!!

Stor kram !!!!!

*** 12 dagar kvar***
  • Emmajohanna

Morrn !

En dag närmare BF.

Har ni nanat gott ?
    M fick sova på soffan inatt för den var någon som snarkade som en hel karl så han kunde inte sova.... Fundersam  Men JAG sov underbart... hihi.

Ang. magen Lepa så är jag helt med dig, magen är lite halvrisig och har varit det ett tag nu. Har läst nånstans att kroppen förbereder sig så man kan bli lite taskig i magen i slutet. Inte skoj, men då vet man att det närmar sig kanske ?
    Drömde förresten om slemmisen i natt och den kom ut när jag kissade. Såg ut som en liten röd manet !!!! 

Det var ju bra värden Tess ! Skönt att BM hittade huvudet på din lilla bebis tillslut.
    Har din BM hittat fossingarna Mandel ?

Vad jobbigt att inte veta om du kan få EDA Mandel. Hoppas dom kan lösa det iaf, dom är säkert vana vid såna saker.. Eller vad vet jag, men vi får hoppas såklart.

Bullbak är inte fel, det luktar ju himmelskt gott !!!!

*** 11 dagar kvar***
  • Emmajohanna

Men visst kan det vara så att slemmisen inte ens kommer ut innan vattnet går ? Fundersam
    Vill ju se denna omtalade slemmis...

Klart den har små söta fossingar Mandel. H*n är väl kittlig så h*n gömmer dom när ni är där och känner...

4 dagar för dig idag....

*** 11 dagar kvar***
  • Emmajohanna

God morgon Tess.

Ja, det är bäst för honom att han håller sig lugn nu framöver... Det kan ju faktiskt hända när som helst. M ska heller inte dricka mer nu, han får allt vänta tills bebis kommit.

*** 11 dagar kvar***
  • Emmajohanna

Ja, man har säkert köpt några saker som är helt onödiga. Men oj så kul...

Jag ska också städa idag efter jobbet. Dom säger ju att det ska bli skitfint väder i veckan så då kan det vara skönt att ha städat innan så man kan njuta av det fina sen.

*** 11 dagar kvar***
  • Emmajohanna

Men jösses !!!!!!!  Vad är det jag läser ???
    Faaaan vad roligt och spännande Lepa !!!!!!! Eeehhh, grattis ? 
    Nu är du ett steg närmare...

*** 11 dagar kvar***
  • Emmajohanna

Förresten.....Inga andra känningar än då ?

*** 11 dagar kvar***
  • Emmajohanna

god morgon tjejer !

Slänger iväg en bamsekram till dig Mandel och jag förstår hur du känner dig. Som Tess säger, vila och ta det lugnt hela idag, kanske krypa upp i soffan med en bok eller en mysig film... Du har inga måsten än....

Vilken rolig dag du har framför dig Tess. Hoppas du får tag i dom sista grejerna och att du blir bjuden på en smarrig fika.
    Du får berätta hur det gick hos farbror doktorn sen också.

Det är ju skitspännande med denna slemmis Lepa !!! KOmmer det mycket eller ? Vill veta allt.
    Och du får också berätta hur det gått hos BM sen.

Det händer mycket här nu ju !!!!!

*** 11 dagar kvar***
  • Emmajohanna

Jag är inte känslig Lepa, så alla detaljer är välkomna. Man är ju skitnyfiken på denna omtalade slemmis.
    Åhhh, är ju avis, vill också att slemmis ska komma... Eller vatten... Vad som helst egentligen.

Lycka till hos BM då Lepa. rapport vill vi ha sen.

*** 10 dagar kvar***
  • Emmajohanna

Hej tjejer !

Så var man nere på ensiffrigt och det är ju STORT !

Allt bra med er idag ?
    Skickar en ännu större kram till dig idag Mandel.

Hoppas det går bra på förlossningen idag Tess. Kanske får du göra ett UL så ni får se eran lilla bebis ? Hade varit mysigt ju.
    Du får berätta allt när du varit där. 

Och för dig såg det ju bra ut Lepa. Visst känns det knäppt att boka in tider EFTER bf-datumet... Så länge ska vi inte vänta på bebis inte.

Idag är det BM-besök kl. 10.30 och kl. 14 är det UL igen. Spännande värre.  

*** 9 dagar kvar***
Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3