• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • miamartini

hejsan allesammans!!  Nu e vi hemkomna igen.... Skönt o komma hem till riktigt vårväder lite trist för Casper dock att han missade snön....

Hur har ni haft de här hemma då??

Nu e de dags för en annan o komma in i lite vanliga rutiner igen *suck*

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Spindelskratt

Välkommen hem Mia

Idag var jag hos BVC, gossen väger numera 9470g o är 69 lång. Och gissa vad det var för lite han borde ha ökat mer i vikt *sukar*

Läkarundersökningen var iaf utan anmärkning, bara en "kula" som inte trillat ner, men det var vanligt o inget att oroa sig för.
    Läkaren kände att den fanns där iaf

Nåja, jag sa iaf till BVC att jag tyckte det var jobbigt att gå dit när man alltid får höra att han väger för lite, han följer ju sin kurva o inte er kurva ni vill han ska följa. Han växer o utvecklas ju i sin takt är inte det viktigast.
    Han äter allt, sover bra, leker m.m.
    BVC var tyst sa inte ett ljud, läkaren sa inte heller något men satt vänd o lyssnade på mig.
    Jag fortsatte med att jag inte heller tyckte det var trevligt att få höra inför hela föräldrargruppen att min son troligen var sen i sin utveckling, sånt tycker jag man tar privat.
    Ingen av dem nämnde eller kommenterade vad jag sa.
    BVC försvann smidigt ut när det knackade på dörren. Läkaren noterade nått på ett papper o tackade för sig o sa att han var fullständigt normalt utvecklad.

Frågan är väl nu om jag vågar visa mig på föräldrargruppen på måndag...*gulp*

• Pusselbiten86
    charro

Hihi.. han väger ju mer än noah

Jo- de passar kl 13 på torsdag :)

Välommen hem Mia

Ja de va MKT Snö här
    O alt var utanför vårt i säkert 1 ½ meter hög vall *hihi*
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Pussel: Då ses vi imorgon kl.13 utanför då
    Ska bli skoj o se vad det är för ett ställe, har aldrig varit där ju..

Någon som vet ett växthus/plantbutik där man kan plocka växer o blanda själv i lådor?
    Vill verkligen plantera ute nu

• Pusselbiten86
    Charro

Mamma ringde igår.. hon ska ner på nerv chocker i Lund... o jag ska följa med henne .. och vi åker kl 11

Sorry... jag VILL till öpppna hade planerat o allt men vill ju vara med mamma med så mkt som de går eftersom hon fortfarande är sjuk

När blir de en fika... för oss alla menar jag ?
    Kram kram ...
    o änn en gång SORRY!!!!!
  • Spindelskratt

Pussel: Ingen fara, klart mamma ska ha sällskap när hon är sjuk, nerv chocker låter ju inte allt för trevligt.

Öppna finns ju kvar o det kommer fler dagar. Får se om jag knallar dit själv...

Fika låter bra, men jag vet inte när. Nästa vecka är körigt för vår del iaf. Sambon har semester o vi ska då renovera klart tvättstugan samt måla övriga väggar i källaren o sortera lådor vilket vi inte hann när vi flyttade in.

• Pusselbiten86

Nu är jag hemma från Lund osv.. Varot med mamma heeeela dagen... men de gick fint.. får besked imorrn förhoppningsvis

va har ni för er då?

Kram

• Spindelskratt

Pussel: Vad skönt att det gick bra för er igår, hoppas provsvaren är bra

Idag hade jag tänkt att städa o då menar jag rejält men lusten har liksom fallit bort. Borde fixa trädgården med men orkar inte ens det. Istället sitter jag framför datorn

• Leonmamman

Charro: Visst sjutton är det min ischias! Fy vad det gör ont! Har läkartid på onsdag inne i Kristianstad någonstans, finns det inga läkare här i Bromölla?? Vi har iaf bytt bäddmadrass i sängen o vi har vart ute o cyklat o grejat i det fina vädret så nu är det mycket bättre!

Pussel: Vilken fin mage du har! Vilken vecka nu? Kryckor- är det pga foglossning? Usch stackare...

Vi har utökat vår lilla familj! Häromdagen kom Daniel hem o hade köpt ett marsvin till Leon. Hmm, jaja okej sa jag men han får ta hand om den! Hehe, ett jättesött litet liv i alla fall o Leon är så glad att han inte vet var han ska göra av sig!

• Pusselbiten86
    Leonmamman

Japp de är pga av foglossningen

Du ska väl in till läkaren på mödravården mitt emot resecentrum ?
    Riksens stränder?
Svar på tråden Bromölla del III