• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Leonmamman

Jessica: Låter inte trevligt med såna arbetstider. Skönt att vara hemma bara, jag njuter. Har med en trotsig liten kille här som testar sin vilja hela tiden. Men vi kommer gärna på lördag då! Nu skall vi ut o leka i solen.

Sköt om er så hörs vi!

• Leonmamman

Charro: Jättefina bilder. Men du ser, bara en sån sak att man inte har möjlighet att välja dagis... Brist på resurser såklart! Ja ja fortsättning följer! Ses på lördag då!

• Spindelskratt

Jessica: Du får se till att vila innan jobb. Vet själv när jag jobbade på sturup vilka hemska tider man hade, började 4.30 eller vid midnatt. Det var tufft speciellt som jag pendlade från gärds köpinge då. Skönt att den tiden är förbi

• Jessica23

Jag ska till gymmet om en timme. Får sova längre imorogn för Pierre lämnar ju ungarna 7.30.

Ska kanske jobba natten inom vården till sommaren plus läsa på distans. Så jag får väll vänja mig:)

Nu ska jag slänga mig i soffan har tvättat hela förmiddagen och hängt ute nu får jag vila lite innan gym och jobb:)

Ha en underbar vårdag!!!!!!!

• Spindelskratt

Jessica: Jobba natt låter jobbigt det krävs en del för att klara sånt. Men du klarar det säkert

Leon: Ja jag blev uppriktigt förvånad.
    Kommer du med till Öppna förskolan på onsdag?

Nu ska jag dammsuga o slänga in tvätt o sedan ska gossen ha gröt o därefter blir det en promenad så några av mina kilon försvinner. Måste betala räkningarna med o jag fick inte alls så mkt pengar jag hade tänkt mig

• Leonmamman

Charro: Tyvärr har jag möten med kommunen o på onsdag så det var väldigt synd. Följer gärna med nästa gång!

• Spindelskratt

Leon: Okej, jag kommer att försöka gå dit två gånger i veckan. Onsdagar o sedan övrig dag som passar

• Pusselbiten86
    Charro:

Hmmm Får se om vi hittar dit

Nicklas är iväg hela förmiddagen så vi kan komma redan kl 09 om de skulle vara så

Jessica
    Japp den tiden passar. Kan vilken tid som helst i princip så :)

Angående vikten
    Ja den får ja ta tag i sen
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Pussel: Vilket håll kommer du ifrån? Det är inte alls svårt att hitta. Tiansvägen rakt ut förbi humleskolan, sväng av höger vid totempålen, uppför backen sedan står jag där o mig kan du knappast missa

Kl. 9 låter som en bra tid.

• Jessica23

FY va trött´jag är:(

Imorgon börjar jag o Jackie baka kakor så lova att komma med tomma magar nu så ska ni få smaka på Jackie o Dylans kakbuffe
    Nu är jag hemma till 21 sen jobbar jag till 00. Men jag får ju 125 kr i timman så ni hör mig inte klaga! (bara lite pga trötthet då)

Svar på tråden Bromölla del III