• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Jessica23

Jag tränar som en dåre på gymmet, men jag har inte vägt mig på säkert 2 månader! Skiter i vågen vi har aldrig varit vänner:)
    Men jag märker ju på kläderna tt jag blir mindre!
    Hanna rasar ju i vikt, men tror inte jag fixat leva på pulver och tror inte det är bra när man är på gym 3 timmar i veckan!

• Leonmamman

Tjoho i vårvärmen! Här är ryggen mkt bättre nu tack o lov. Krigar med Bromölla kommun o dess knepiga anställda, börja verkligen undra vart jag hamnat... Är det verkligen SÅ litet samhälle att det inte finns några resurser över huvud taget? Jisses...
    Vi vill jättegärna fika med er om vi får följa med?

• Spindelskratt

Jessica: Ja vågen ska man nog strunta i men jag är en vågfantast kan väga mig typ hela tiden
    Tränar man så ska man ju äta bra mat o ofta.
    Pulver vet jag inte om jag klarar har provat på de där smakerna som finns men de luktar o smakar blää..

Leon: Varför krigar du? Skönt att ryggen är bättre o det är klart att du ska med o fika

• Jessica23

Leonsmamma: ALLA är välkomman, jag och mina ungar bor på vångagatan 6. Jackie och jag bjuder på en massa goa kakor för hon älskar baka!

15:30 31 Mars På vångagatan 6, alla medtag ett glatt humör och gärna goa ungar som jag kan gosa med:)

• Spindelskratt

Jessica: Jag lovar du ska få en go unge att gosa med, tror jag
    Är du ledig idag?

• Leonmamman

Charro: Jo för att det finns så inkompetent personal på socialtjänsten i kommunen att jag är helt chockad! De får tydligen bete sig hur som helst mot folk o skita i att ringa tillbaka etc och det gör Leons mamma lite smått arg...

Jessica: Tack så hemskt mycket! Ja vi kommer gärna! Hittar inte så bra dock men fick en gps av sambon så jag ska hitta! Ska vi ha med någonting?

• Spindelskratt

Leon: OJ! ja sånt kan ju göra vem som helst arg.

Tror jag håller på att få en ögoninfektion, det kliar så i ögat o känns som sandpapper. Kan även vara så att linserna blir torra av för lite sömn. Ska till apoteket idag o köpa ögondroppar tänkte jag.

Har lagt inte lite nya bilder på en gosse som gungar första gången o våffelsmaskar samt på jackan vi sydde igår

• Jessica23

Idag jobbar jag från 15 till 00, INTE kul! Hur ska jag hålla mig vaken:(

Vi bjuder på kakor och tilltugg och dricka, men goa ungar får så gärna medtagas!

Kan ju tillägga att min lilla Dylan har lugnat sig!!!
    TJOHEJ DANSAR SEGERDANSEN:)

Han leker med sina bilar, pratar som aldrig förr och är så jäkla go:) Jag visste att min tid skulle komma och nu är den här.

• Leonmamman

Charro: Ja usch antagligen är kommunen så liten att det inte finns resurser till utbildad personal. Fick höra att det inte ens finns någon speciell familjerätt utan endast 2 handläggare inom soc som egentligen jobbar inom andra områden. Och dessa 2 skall man då ha förtroende för med sitt barns framtid när de beter sig illa... Nej du nu får det vara nog! Har skällt ut högste chefen där o skrivit brev så nu får vi se om det blir någon ändring.

Oh ska kolla bilderna!

• Spindelskratt

Leon: Bravo! Fler borde säga ifrån, det behövs. Fast än har jag inte blivit drabbat av något. Blev bara så förvånad över att man inte fick välja förskola själv utan att kommunen bestämmer var man ska hamna. Fick dock reda på 3 olika ställen i vårt område. Får hoppas dem är bra.

Svar på tråden Bromölla del III