• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Pusselbiten86

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA- SNÖ

UNDERBART .. men kallt ...

Japp charro.. flyttat klart nu.. nu ska bara allt packas upp med

♥ *~~ Noah 26 Maj 2006. ~~ * ~~ Syskon Beräknas 16 Juli 2007 ~~*
  • Roisin Dubh

Min samojed är förresten skendräktig.

Hon tror att alla kramdjur här hemma är hennes valpar. T.o.m. den stora tigern.

◄ Kan du läsa denna sidfot är du för nära! ►
  • Spindelskratt

Herregud vad mkt snö är totalt insnöad här o fick gå upp kl 04.30 imorse o hjälpa sambon skotta ut bilen. Han kom väl ngt försent till jobbet men han kom fram för då ringde han.

Gillar verkligen inte snö

Pussel: Vad kul! Skönt när allt är på sin plats igen

Hanna: Jobbigt med skendräktiga hundar, ett tips är att ta bort alla nallar som är valpar, samt mindre mat o mer motion

• Miss Nina

Hej tjejer! Har ni hört att Aerosmith kommer till SRF i år?

• Roisin Dubh
    Miss Nina skrev 2007-02-22 15:05:21 följande:
    Hej tjejer! Har ni hört att Aerosmith kommer till SRF i år?
    Japp! Räcka ut tungan
    ◄ Kan du läsa denna sidfot är du för nära! ►
  • Pusselbiten86

Haha.....

Flyttade från lgh innna för de låg stora drivor utanför dörren så inte unde öppna den på 2:a våningen

Och gissa när jag vaknade i morse... 1 ½ meter hög driva mitt utanför fönstret

Men noah älskade snön iallfall

♥ *~~ Noah 26 Maj 2006. ~~ * ~~ Syskon Beräknas 16 Juli 2007 ~~*
  • miamartini

Hejsan allesammans!!!!  Ville bara kika in o skicka en solig halsning fran varma thailand.... casper har lyckats ramla ur vagnen o skrapat upp pannan men bortsett fran de sa e har underbart... far lagga upp massa bilder nar vi kommer hem....

Ha de underbart!!!

Hur ar vadret hemma foresten? 

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Roisin Dubh

Erkänn att du saknar snökaoset, mia!

◄ Efter en lång dag av hårt slappande är det skönt att koppla av! ►
  • miamartini

Idag saknar jag fakriskt snokaoset... de e sa varmt sa jag haller pa o avlida har..... kan ni inte skicka ner lite sno till mig sa kan jag skicka lite sand o sol till er....

Ha de gott

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Jessica23

Förra veckan var det samtal med chefen igen!
    Hon frågade hur jag tycker läget är o jag sa att det känns mycket bättre nu.
    Då säger hon att jag nog är ensam om att tycka det är bättre för dem andra är fortfarande inte nöjda!

Jag hälsar in menar dem ( gör jag ALLTID men kan ju missa när man har nått barn i knät till exempel, sen tycker jag inte man ska behöva säga hej til samma person 15 gånger under en o samma dag) De tycker forfarande jag verkar ointresserad av verksamheten, jag säger inget menar dem och har ett totalt ointresse för det de gör.

Jag är ALLTID med barnen och gör allt med dem men säger var jag tycker o tänker när vi ska planera verksamheten. DOCK pratar jag inte skit om mina övriga arbetskamrater som finns i huse´t och pratar inte illa om föräldrarna som de andra gör precis varje dag!

Så nu ska jag börja studera 2 april o fram till hösten på heltid under kvällstid samt distans så att jag kan jobba som vikarie inom skolan på dagarna! Jag får cirka 8000 kr´från csn sen kan jag ju få in 2-4000 kr från timvik i kommunen o då har jag samma inkomst som nu men ett bättre psyke och blir en gladera människa.

Tycker ni jag gör rätt?
    Jag orkar inte mer nu.

Svar på tråden Bromölla del III