• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Spindelskratt

Hanna, men usch vad jobbigt *jättekram*

• Pusselbiten86

Hanna

BEKLAGAR

Ja jag e glad att min mamam inte fick cancer besked men änskar ingen annan det beskedet heller

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Jessica23

Oj så sorliga saker som hänt:(

Jag har egentligen aldrig haft vare sig mamma eller pappa. Jag fick bli vuxen vid 2 års åldern och skötta mig själv samt småsyskon. Jag saknar verkligen de föräldrarband ni talar om och hoppas jag kan bli en bra förebild för mina barn.

Jag ska ALLTID finnas där för dem och aldrig överge dem som mina föräldrar gjorde med mig!

Sänder kramar till er med sjuka mammor och hoppas allt går bra!

kra, från jessica

• miamartini

Hanna   Du som jobbar o sliter... kan du inte pusha på att de ska komma något som gör att man kan lägga upp flera bilder samtidigt i sitt galleri för faen va tråkigt de e o lägga upp bilder....  

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Spindelskratt

Jessica: Det låter verkligen som en jobbig uppväxt.

Jag ska nog vara tacksam över det jag har, även om jag saknar släkt som gått bort.

Är det inte dax för fika snart, får panik om jag inte får socker i kroppen snart

• Roisin Dubh
    miamartini skrev 2007-03-22 14:18:17 följande:
    Hanna   Du som jobbar o sliter... kan du inte pusha på att de ska komma något som gör att man kan lägga upp flera bilder samtidigt i sitt galleri för faen va tråkigt de e o lägga upp bilder....   Mamma till världens underbaraste lillkille
    Det är inget mot vad tråkigt det är att radera bilder. Jag har en hel mapp full med olovliga bilder att ta bort innan anmälningsfunktionen kopplas på. Oskyldig

Hela gallerifunktionen ska göras om och förbättras vad det lider men jag tror det ligger en bit ned på prioriteringslistan just nu.
    ◄ Dio betyder gud ►
  • Jessica23

Charro: Tro mig det är ännu värre än vad du tror! Men jag överlevde och finns ju fortfarande. har två goa ungar och allt annat med ju:)

Jag fikar gärna, Om nån är intresserad så passar 15:00 på Böckmans nu på lördag??Jackie har sin simning 14 och hon vill alltid hänga med på en fika med mamma ju:)

• Pusselbiten86
    Jessica

Som de ser ut nu så kan ja gärna med min familj på lördag
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Roisin Dubh

Jag kan inte fika på lördag för jag ska på teater.

◄ Dio betyder gud ►
Svar på tråden Bromölla del III