• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Spindelskratt

Nu är hemsidan borta, försvann från hd bara för att ftp:n hängde sig. har inte ens en backup på den. Allt jag skrivit i dagböckerna o alla bilder är borta...frö evigt i cyberrymden *gråter*

• Spindelskratt

Pussel: ses vi imorgon då?

Jessica: Kakmonstret sambon följer gärna med på lördag om det är okej...

• Jessica23

Helt ok för mig:) Min make gör ju högskoleprovet så han lär vara trött när han väll kommer hem :)

Tråkigt på din hemsida Charro, själv krashade vår hårddisk mer flera års foton på för nått år sedan. KOstade 6000 kr att enbar få tillbaka korten!

• Spindelskratt

Jessica. 6000kr hade jag gärna betalat. Hur gjorde ni, vem kontaktar jag...

• Pusselbiten86
    Charro

Japp- jag kommer imorrn kl 09... Hoppas jag har en Noah på glatt humör bara

Men hmmmm HUR hittar jag.. Har lokalsinne som en guldfisk

Jag kommer från folketshusgatan rakt ner till tiansvägen ... ska jag svänga höger då o sen mot skolan .. ( där  vuxenutbildningen ligger ) eller det är inte ens den skolan

Jag såg ett rött hus som liksom hade staket runt.. Är det det huset ?
    Hittar ju inte gatan eller något på internet..

Hade jag bara haft en karta att gå efter så vet jag ju
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Jessica23

Lämna in hårddisken till nån datafirma så kan de fixa det, men det är mycket pengar:( Lärt mig spara på cd nu ju!

Tips på att hitta i lilla hålan bromölla är att slå upp på eniro. KOmmer du ut på dalagatan gå den långt upp så kommer du på huset på höger sida. Är ett jättehus, går inte att missa!!!

• Pusselbiten86

Ja har hittat godtemplare gatan nu på eniro.. men sen får ja ju se om jag hittar huset med

Finns de parkeringsplatser där osv?

• Spindelskratt

Pussel: Har ingen aning om någon vuxenutbildning.
    Men om du går folkethusvägen mot Tiansvägen så går du åt höger. Du ska gå förbi korset så du har simhallen, skolan på vänster hand. Du ska i korset ha Edenrydsvägen på höger hand då.
    Då är du rätt, jag står vid dagiset på samma sida som skolan, dagiset ligger efter skolan. Du kan inte missa mig

Ska verkligen bli skoj!

Jessica: Jag brukar alltid spara på de andra hd ...men så har vi bytt o jag glömde spara nytt igen...Men ska ta en seriös backup på allt i datorn imorgon efter ö.f

• Leonmamman

Jessica: Är sambor välkomna på fika med? Mannen ska greja hemma hela dagen men bara undrar ifall att! Undrar hur jag skall hitta till dig? Finns det nåt känt ställe nära eller är det centralt?

• Pusselbiten86

CHarro

Ja jag kan köra Dalagatan ner..o då ska den gtan komma direkt enligt eniro...
    Men sen vet ja inte om de är åt höger eller vänster

Svar på tråden Bromölla del III