• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Leonmamman

Pussel: Jag har ingen aning! Men Majlis sa att hon gått på föräldraledighet o kommer inte komma tillbaka innan jag skall ha. Vi ska få nån annan men inte bestämt vem än. Jaja det blir la bra!

12 april är det UL iaf! Spännande!

• Spindelskratt

Leon: Jag minns att jag hade jätteproblem med min ischias nerv, vissa dagar kunde jag inte röra mig medans andra märkte jag inget alls. Men iofs så har jag haft problem med den innan med lite då o då. Vet inte om det kan vara det som spökar för dig.

Andý's ska ju ligga i Kristianstad, har dock inte varit där själv men får väl ta en tur dit en dag
    Har ingen aning om vad som finns här att göra för barn, mata ankorna kanske

Pussel: Lugnt vi tar det nästa vecka. Någon som vet öppet tiderna till Öppna? Fler som vill hänga på?

Idag vaknade gossen med lite feber 37.8 har inte gett alvedon tänkte jag skulle se om den steg o hur var den stannar isf. Han är iaf pigg o leker med spegelgossen.

• Pusselbiten86
    Leonmamman

OKei Ja jag älskar majlis ändå men ska inte dit från i April lääääänge till

Veckorna rusar iväg här o jag är stor som et hus ju

Går med kryckorna nu ... - Kan inte gå utan de längre

Charro

Okei - Vilken dag passar dig ?

Jag Kan tis, Tors o Fredag...

Kram
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Pussel: Vad jobbigt att gå med kryckor, tur att snön är borta iaf Jag kan alla dagar utom tisdag för då ska vi till läkaren för kontroll för gossen anses sen i utvecklingen. Jag kanske ska visa dem att han sitter själv o att han vänder sig hit o dit o jag får ju inte glömma hans två bissingar

Idag har vi ingen feber, den försvan nog med brakaren han la i brallan igår. Har rensade tarmarna rejält om man säger så *S*

• Pusselbiten86
    charro

Ja vi får ju ta reda på tiderna.. o sen har ja ingen aning om VAR de ligger

Sen kan vi ju ta Tors eller fredagen...
  • Spindelskratt

Pussel: Haha, det är visst mkt vi kan
    Jag tar reda på öppet tiderna o var det ligger imorgon

Torsdag låter annars bra för mig...

• Pusselbiten86
    Charro

Då bokar vi in Torsdagen * klapat o klart *

Ja ta gärna reda på de.. får väl ta bilen ner men men..
  • Spindelskratt

Vilket härligt vårväder vi har idag, kanske dax att ta bort ljungen från balkonglådorna o sätta lite annat fint istället

Pussel: Jag har ringt Öppna skolan o kollat tiderna. De har öppet Månd och Onsdag 9-12. Tisdag och Torsdag 13-15.30.
    Adress: hitta.se/ViewDetailsPink.aspx&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=%f6ppen+f%f6rskola&UCSB%3aTextBoxWhere=brom%f6lla&Vkiid=xWIMxMIHxfXoSVEmvl4dGg%3d%3d&Vkid=11824950

OJ! vilken adress, hoppas den funkar...

• Pusselbiten86

OKi..

Ska vi dt då på Torsdags eftermiddag?

Eller när kan du?

• Spindelskratt

Pussel: Torsdag kl. 13.00 passar oss bra. Eller ska vi ta det senare...

Svar på tråden Bromölla del III