• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Spindelskratt

Hemma

Nu är vi hemma igen, gossen var så duktig på flyget hem med. *stolt*
    Jag var lite orolig för hur han skulle reagera mot sambon igen, men inga problem han sken som en sol o drog genast honom i håret *S*
    Skrattade när han hamnade i gåstolen, den har han saknat helt klart o vovvarna har han med saknat.

Idag ska jag börja stenhård diet, ska köra en 10dg kur där jag vet att jag går ner en del. Efter det så kör jag en rivstart av GI.

Men fika gör jag gärna ändå iaf en kopp kaffe kan jag ta

Håller med om att vi kan fika en dag i veckan, kanske vi kan ta varannan vardag o varannan helgdag. Böckmans eller ej spelar ingen roll fast kanske roligare hemma hos någon nu när det blir fint väder kan man sitta ute.

Någon som vill med på Öppna i veckan. Funderar att gå på onsdag f.m o torsdag e.m.

• Pusselbiten86

Ja ska dit torsdag eftermiddag Charro
    Fast ja kan nog komma på Onsdag förmiddag me Ska inte till min syster från kl 15 så

Vi ska ju fotografera då ju
    Kl 13 :)

Var där idag på morgonen...

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Pussel: Jag tänkte gå dit imorse men så tänkte jag att det blev nog för mkt för Loke med öppna dagen efter vi kommit hem.

Var ska ni fotograferas?

Ska vi boka onsdag f.m som vanligt?

Vet ni jag har gått till kvantum o handlat o gått hem igen, och fy bubblan vad varmt det var, ritkigt stilla ute ju. Loke slet av sig sina strumpor på hemvägen o luftade tårna

Någon av er som vet var jag får tag i pappersblommor i samma färg, har tänkt ha det på vår inbjudan

• Pusselbiten86

Charro

Det är fotografering på öppna förskolan på Torsdag... I konfirmand salen.. de är sådana typ skol foto de ska ta .. hela paketet kostar 310 :-

Ja- vi kan boka onsdag förmiddag

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Pussel: OJ! det lät ju skoj! Får väl kolla upp det mer på onsdag på öppna

• Jessica23

Igår när jag jag hade hat lektion i 45 min ringde de från dagis och sa att Dylan hade vattenkoppor!

När han väll var hemma hade han EN lite prick i ljumsken, inga fler. Pierres syrra som är sjuksköterska trodde inte det alls var vattenkoppor.

Sen innan P gick hem från dagiset med Dylan säger en av fröknana att ALLA sårskopor måste vara bort innan han får lämnas igen. Detta stämmer inte alls då det enligt sjukvårdsupplysningen går bra att lämna så snart det har blivit sårskorpor annars kan man få vara hemma i 3 veckor. De smittar ju inte då heller.

Men det var inte vattenkoppor utan ett litet värmeutslag pojken fått, tänk vad dagis kan stressa upp oss föräldrar för ett mini mini utslag under blöjan. Pierre var hysterisk för han har ju prov på torsdag och det är ju inga bra att plugga med Dylan hemma.

Idag är han på dagis igen med matsäck i sin ryggsäck för de skulle till skogen! Oj va sjuk han var!

• Spindelskratt

Jessica: Hoppla så sjuk han var då

Pussel: Vi ses i morgon

Fråga: Någon som vet ett bra gratis ftp: program. Det jag har nu total commander strular alltid tycker jag *trött på det*

• miamartini

flash fxp e ett bra ftp program... vi använder de o de brukar funka jätte bra...

Mamma till världens underbaraste lillkille
Svar på tråden Bromölla del III