• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Jessica23

Hej hej!

Undrar vilka som kommer imorgon?
    Kankse kan vi säga 14.30? Ser ju ut och bli fint väder så vi kan ju sitta ute och fika. Har massa filter de små kan sitta på med så ni mammor får lite ledigt

Jackie ska börja på fotboll nästa lördag så det kommer ju bli spännade. Håller sedan på till september. Får se om hon tycker det är kul. Pieres mamma tvingade honom spela fotboll i många år fast han inte ville. En sån mamma är INTE jag!

Nu ska ha skrivas igen..............

• Spindelskratt

Godmorgon

Härligt väder idag med o jag är supertrött. En viss herr gosse vaknade en gång i timmen fram till 02 inatt av någon lustig anledning men sedan sov han till 6 då jag vaknade av han låg o pratade med nappen. Sambon kom hem med feber igår o har hostat en del inatt men gick ändå till jobbet imorse.

Pussel: Tack för igår det var en upplevelse, vi får se hur fotona blir nu

Jessica: 14.30 blir bra för mig o Loke
    Jag spelade handboll i ca 10 år sedan pajjade knäna o jag slutade. Alla vi syskon har spelat det. Men inte för att mamma tvingade oss utan för att vi själva valde det. Mamma ville vi skulle spela volleyboll eller tennis men det vägrade vi så hon fick vackert ge sig *S*

Nu ska det betalas räkningar o jag hoppas få några kronor över. Måste deklarera med...

• Jessica23

Lite orolig att Jackie har för många aktiviteter bara, gympa,kör,simning och nu fotboll också:)
    Men hon älskar allt hon gör så jag låter henne få ha dem .

Jobbigt bara om nu Dylan också skulle börja med aktiviteter.

Deklarerat har vi redan och får 7000 kr tillbaka!

JObbad ju i onsdags och tydligen är nätterna mycket lugna på den avdelning jag ska vara. Så jag ska städa och tvätta sen kan jag plugga, titta på film, läsa eller surfa på nätet på betald arbetstid. Bara jag inte somna då förstås! Ska jobba 21.15 till 07.15 så det SKA jag banne mig fixa!

• Jessica23

Charro: Min karl är med envis, var aldrig hemma när han var sjuk utan jobbade till och med en gång när han hade maginfluensa. Men han fick åka hem efter 2 timmar då han hade spytt så många gånger! Dessa envisa karlar!

• Spindelskratt

Jessica: Åh, tänk om jag med kunde få så mkt tillbaka. Men det får jag inte. Måste deklarera för att vi sålt o köpt hus med. Knöligt!
    Tycker du får ett lycks jobb fast det kan ju bli segt framåt småtimmarna då man gärna vill somna. Talar av erfarenhet.
    Så länge Jackie vill hålla igång med sina aktiviteter så tycker jag hon ska få göra det. Dylan kanske inte alls vill pyssla med sånt

Fy vad lite pengar jag fick över efter räkningarna här, skyller klart på tomten som skulle betalas o div andra oplanerade räkningar, avskyr sånt *mutter*

• Pillis1975

Charro: Ha ha ha, kan inte annat än skratta åt snålgrannarna

• Spindelskratt

Pillis: Haha, ja deras förklaring gällande mygg o knott är nog den bästa jag har hört...Undra om de har myggfritt på tomten numera

• Pusselbiten86

Jessica

Vi kommer kl 14.30 imorrn

Detta hände mig igår kväll

"värkar" var 2-4 min igår så jag åkte ju in till förlossninge... CTG 1 timme.. men de visade NADA fast ja hade ont

Men de gav mig kortison..
    Och jag fick sova där inne...

Tog en urinodling nu i morse... + att ja hade +2 i urinen

Sen så i förmiddags satt ja med " värkarna " typ över 1 timme med CTG... kom 4 st på 10 min ..

Så de gav mig en kortison spruta till idag...
    Men Tappen är fortfarande 5 cm lång så den är opåverkad...

Men fortsäter detta så får jag höra av mig igen.. För de ska inte vara så..

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Jessica23

Emma du borde kankse vara hemma och vila? Blir ju riktigt orolig när jag läser det du skrivit! Du får självkklart komma om du känner att du orkar!

Svar på tråden Bromölla del III