• Jag o mina killar

White Trash

Nu ser man ju White Trash överallt på detta härliga forum
    Det verkar nästan vara det nya "inne" ordet på FL

Men vad betyder igentligen WT för dig igentligen?
    Vad står begreppet för i dina ögon?

(¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Emilღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden White Trash
  • Moomin

Va roligt det skulle vara med ett svenskt test.....hahahha

Skriver man om en synål är det genast någon enögd jävel som känner sig träffad...
  • Jag o mina killar

Oh my! Jag är mest WT!!!!

• Trocadero

Svar på TS:

WT i mina ögon är lata bidragsfuskare som hellre utnyttjar systemet och petar navel hela dagen än att bry sig om att skaffa ett jobb. WT är de som skiter i allt vad gäller personlig hygien, allmänt hyfs och uppfostran av ungarna. Dom som aldrig ser på nyhetena och aldrig lär sig något nytt. Dom som hellre går en dag extra med kalsongerna eller trosorna för att dom inte ORKAR tvätta. Dom som hela tiden klagar på andra men inte är ett dugg bättre själv. De som har noll självinsikt och aldrig kan bjuda på sig själv. Sen otroligt korkade individer faller lite automatisk inom wt-ramen också vare sig dom vill eller inte, då spelar inte pappas svarta kort någon roll.
    En WT-soffa i mina ögon är fullt med ingrodd skit, gärna luden av hund eller katthår,  och sen blir det ett moln av damm då man dunsar ner med achlet i den, på armstödet ligger en ojämt vikt ickematchande gammal filt som aldrig tvättats, sen är det revor lite här och var och det är från katterna och inte spår efter en vild sexakt.

Det är renodlad WT enligt mig.

Jag kastar ibland sten i glashus så visst bor det en liten wt-kärring i mig ockå.

• Trocadero

Fan vad vidirgt lång inlägget blev

• xxmeyaxx

Min fråga lyder,
    Varför är det så hemskt att ha ett barn med ett sk. WT-namn?

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Jag o mina killar
    xxmeyaxx skrev 2007-02-22 13:32:17 följande:
    Min fråga lyder,Varför är det så hemskt att ha ett barn med ett sk. WT-namn? När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
    det undrar jag oxå Fundersam
  • Shaymin

Jag läser mycket om soffor med rivärken från katter i den här tråden, men finns det verkligen katter hemma hos WT-familjen? Är det inte troligare att de har en hund?

• spacecandy

Hur läger ni in era resultat?

Det är svårt att vara hjälte när ingen ser på...
  • spacecandy

lägger, självklart...

Det är svårt att vara hjälte när ingen ser på...
Svar på tråden White Trash