• Jag o mina killar

White Trash

Nu ser man ju White Trash överallt på detta härliga forum
    Det verkar nästan vara det nya "inne" ordet på FL

Men vad betyder igentligen WT för dig igentligen?
    Vad står begreppet för i dina ögon?

(¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Emilღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden White Trash
  • Moomin
    fisbubbla skrev 2007-02-22 12:10:53 följande:
    Nej, skinnsoffor som skinnsoffor.
    Nej så är det inte. Det finns olika skinsoffor. Ju större och fluffigare desto mer WT
    Ciccin3 skrev 2007-02-22 12:13:17 följande:
    Nu kommer jag automatiskt att döpa ungarna till Kevin och Tindra och nästa bokhylla ska inhandlas på Jysk, så bara måste det bli nu!Jävla skinnhelvete till soffjävel! Lit de parade
     Det är bara för dig att dra iväg till Galne Gunnar och köpa nya kläder. Jyskhylla har du väl redan? Som matchar skinnsoffan menar jag...
    Skriver man om en synål är det genast någon enögd jävel som känner sig träffad...
  • Ciccin3

Min är inte stor och fluffig, den är liten och stram, hoppas jag klarar mig nu. Den är inte inköpt på Jysk eller Ikea heller.

Vi åker till Irland ikväll, det sista jag gör är att sätta eld på soffan innan jag stänger dörren.

Lit de parade
  • fisbubbla

Njae, det är ju ändå skinnsoffa. Spelar ingen roll om den är stor och fluffig eller inte, den är fortfarande av skinn och därmed WT.

• Ciccin3
    fisbubbla skrev 2007-02-22 12:27:10 följande:
    Njae, det är ju ändå skinnsoffa. Spelar ingen roll om den är stor och fluffig eller inte, den är fortfarande av skinn och därmed WT.
    Min hund är också wt.

Så jag ligger nog illa till.

Och kollar man bilden på min sambo med brallorna under armhålan så är det nog också rätt wt.

Kört för mig.
    Att vara intelligent i denna värld är ett jävla straff
  • Moomin
    Skriver man om en synål är det genast någon enögd jävel som känner sig träffad...
  • Moomin

En WT-soffa

• Ciccin3

Haha!

• Ciccin3

Den här skiljer sig en del, kanske klarar sig? Fast jag hade ju kunnat puffa upp den högra kudden som är framför datorn, som är nertrampad av hunden innan hon lagt sig tillrätta. Wt-hunden.

• fisbubbla

Det spelar ändå ingen roll vad det är för färg och vilken volym soffan har. Är den av skinn så är den WT.

• Ciccin3
    fisbubbla skrev 2007-02-22 12:31:16 följande:
    Det spelar ändå ingen roll vad det är för färg och vilken volym soffan har. Är den av skinn så är den WT.
    Och hunden är också wt, glöm inte den!
Svar på tråden White Trash