• Jag o mina killar

White Trash

Nu ser man ju White Trash överallt på detta härliga forum
    Det verkar nästan vara det nya "inne" ordet på FL

Men vad betyder igentligen WT för dig igentligen?
    Vad står begreppet för i dina ögon?

(¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Emilღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden White Trash
  • Moomin

en till

Skriver man om en synål är det genast någon enögd jävel som känner sig träffad...
  • fisbubbla

Skulle vara kul att se vad du själv har för möbler hemma Moomin

• Moomin
    fisbubbla skrev 2007-02-22 12:31:16 följande:
    Det spelar ändå ingen roll vad det är för färg och vilken volym soffan har. Är den av skinn så är den WT.
    Vad du upprepar dig. Allvetande jag skulle nog faktiskt inte bedöma Ciccins soffa som WT. Tyvärr Ciccin!!! Fel färg, fel form och fel modell. Bättre försök nästa gång! Du kanske kaN KOLLA PÅ BLOCKET. dÄR FINNS DET MÅNGA FINA wt-SOFFOR
    Skriver man om en synål är det genast någon enögd jävel som känner sig träffad...
  • fisbubbla

Det är WT för mig, sen har jag även fått höra att skinnsoffor är WT.

• Moomin
    fisbubbla skrev 2007-02-22 12:36:53 följande:
    Skulle vara kul att se vad du själv har för möbler hemma Moomin
    Jag har två röda tygsoffor resten är vitmålade trämöbler förutom köksbordet som är i trä (Ett loppisfynd från Fjällbacka)

Nu vet du det. Och jag har till och med en vit platt-TV. 32 tum eftersom jag tycker att det är trashigt med jätteapparater...
  • Indianica

Näe, en WT soffa är alltid köpt second hand och NÖTT, har man en katt har den vässat klorna överallt på den. I den ligger tygkuddar fulla med katthår (ifrån en bonnkatt) Möjligtvis kan det ligga en hud i den också och det är alltid en halvgalen blandras man fått gratis som lossar mängder med hår på mattan

• Ciccin3
    fisbubbla skrev 2007-02-22 12:38:35 följande:
    Det är WT för mig, sen har jag även fått höra att skinnsoffor är WT.
    Sluta mobba min soffa nu, den kan bli sårad!

Och jag känner vibbar av mobbning här, hur tror du det känns för min soffa? Jag kanske måste börja använda massor med utropstecken snart, så upprörd blir jag!!!!!!!!!!
    Att vara intelligent i denna värld är ett jävla straff
  • fisbubbla

Moomin

Låter ju jätteglammigt.. Vilken tur att ni två är så duktiga.

• Moomin
    Indianica skrev 2007-02-22 12:40:51 följande:
    Näe, en WT soffa är alltid köpt second hand och NÖTT, har man en katt har den vässat klorna överallt på den. I den ligger tygkuddar fulla med katthår (ifrån en bonnkatt) Möjligtvis kan det ligga en hud i den också och det är alltid en halvgalen blandras man fått gratis som lossar mängder med hår på mattan
    åhhhhh neeeeeejj. Då kanske jag är WT trots allt....iofs är mina soffor inte begagnade men katthår på kuddarna finns där allt som oftast...från ett gäng bondkatter till och med FY VA LÅGT!
Svar på tråden White Trash