• Jag o mina killar

White Trash

Nu ser man ju White Trash överallt på detta härliga forum
    Det verkar nästan vara det nya "inne" ordet på FL

Men vad betyder igentligen WT för dig igentligen?
    Vad står begreppet för i dina ögon?

(¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Emilღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden White Trash
  • spacecandy
    fisbubbla skrev 2007-02-22 13:42:08 följande:
    Isåfall handlar det ju om djurplågeri..
    Nääe... Det är WT!
    Det är svårt att vara hjälte när ingen ser på...
  • helenellen

White trash är ett väldigt otrevligt uttryck, men visst har man fördomar. En kompis till mig har en gammal barndomskompis som för mig personifierar bilden av svenskt WT. Hon är outbildad, har 2 barn med två olika killar, nu ensamstående med många kortvariga förhållanden med killar som hon träffar på krogen, fick sitt första barn 19 år gammal, rökte sig igenom båda sina graviditeter, är totalt oallmänbildad och är helt onintresserad av omvärlden. Hade inget jobb när hon fick sitt första barn men tyckte inte att det var något problem eftersom man alltid kan få socialbidrag. Killen som är pappa till det första barnet fick sparken från flera jobb i rad för han alltid försov sig och hans största intresse i livet var bodybuilding.

Not that there's anything wrong with that...

• Shaymin
    Indianica skrev 2007-02-22 13:35:59 följande:
    Både hund och katt är min uppfattning att de har. Blandrashund och bondkatt.
    Okej. Några frågor till:
    Kan det vara så att familjen gärna poängterar att katten minsann har en fjärdedel Birma i sig, eller skiter de helt i sånt?

Hunden, den är rätt stor, eller hur?
  • Ciccin3
    fisbubbla skrev 2007-02-22 13:42:08 följande:
    Isåfall handlar det ju om djurplågeri..
    Ja, tyvärr så finns det många självklara fall av just djurplågeri. Jag har anmält folk till höger och vänster för just det. Men de anmälningarna hamnar långt ner i högen av papper hos polisen.
    Att vara intelligent i denna värld är ett jävla straff
  • xxmeyaxx
    Jag o mina killar skrev 2007-02-22 13:26:50 följande:
    Oh my! Jag är mest WT!!!! (¯`°•.¸ ღ Stolt mamma till Emilღ ¸.•°´¯)
    Jag slog dig. 24%.
    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • xxmeyaxx
    Jag o mina killar skrev 2007-02-22 13:33:44 följande:
    xxmeyaxx skrev 2007-02-22 13:32:17 följande: Min fråga lyder,Varför är det så hemskt att ha ett barn med ett sk. WT-namn? När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*det undrar jag oxå (¯`°•.¸ ღ Stolt mamma till Emilღ ¸.•°´¯)
    tror ärligt talat att man inte får svar på det..
    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Jag o mina killar
    xxmeyaxx skrev 2007-02-22 13:48:12 följande:
    Jag slog dig. 24%. När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
    Phu tur att jag inte var värst
    xxmeyaxx skrev 2007-02-22 13:49:17 följande:
    tror ärligt talat att man inte får svar på det.. När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
    inte jag heller....
    (¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Emilღ ¸.?°´¯)
  • lluvia

Muppet

"Jag förnekar inte klassamhället, MEN vem har rätt att säga att en viss grupp människor är skräpiga?"

Jaså, det är själva uttrycket du inte gillar. Nåväl, det är en annan diskussion.

• helenagbg

Det är väl inte hemskt att ha ett namn som klingar lite WT. Finns ju massa namn som är lite överklass eller gaynamn eller vilken kategori alla y namn hamanar i( ronny, conny, sonny ect) Det är väl skit samma....

• MartinStenskog

De med bidragstagare som yrke, husbehovskriminella och mäklare.

Svar på tråden White Trash