BF Juli-07 Nr3
solstraalen skrev 2007-02-25 15:20:28 följande:
L2K skrev 2007-02-25 15:14:34 följande: solstraalen - jag önskar sååå att jag hade orken och viljan att gå ner dom 20 kilo som behövs för att jag ska få en operation. Fast samtidigt är jag livrädd att jag inte ska trivas med min nya kropp. Har vägt och sett ut så här dom sista åtta-tio åren. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723Ja de e ju grejen, man kanske inte trivs.Jag är dock sån som VANTRIVS utav bara f*n när jag e stor ( e ja större än stl 44 mår ja skit rent ut sagt )Med Anton gick ja från 68 till 109kg. Vid förlossningen försvann 15kg. Resterande fick ja banta bort ( alla förutom 5 fick ja bort )Men sen gick åren å man fick några tillbaka.Å med Saga gick ja från 82 till 117kg, vid förlossningen med henne försvann bara 7kg, resterande fick ja kämpa bort ( trots att alla läkare sa att ja hade samlat såååååååååå mycket vätska)Denna graviditet började jag på 88kg, väger nu iaf 98, räknar starkt med att gå upp till 125-130kg och det känns faktist rent ut sagt åt helvete Jag skäms såååååå över mig själv som stor.Har inget emot stora människor ( nu prata vi folk stl 44 och uppåt ), men jag har sååå ont i knäna osv då ja e "fet".Vet inte hur de kommer bli i sommar, sägs ju ska bli skitvarmt.Men vid graviditeten med Anton fick ja ENORMA överarmar som inte blev mindre trots att ja bantade. Så idag är dom gigantiska och ju mer ja går upp i vikt ju störra valkar blir de på ryggen å jag skäms så över dom Så det blir inte mycket å va ute i sommar.Nä långt å svamligt. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
usch va jobbigt och behöva gå upp så mycket...
jag gick upp massor med saga jag började på 75kg..sista gången jag vägde mig låg ja på 100+ var runt v30...sen vägrade ja ställa mig på vågen!
Men jag hade TUR, gick ner allt under förlossningen och vistelsen på BB var där samanlagt 5 dagar. så när ja kom hem vägde ja 75 igen!
sen lyckades ja gå ner 10 kg utan ansträngning. slutade iof äta för ja mådde dåligt psykiskt..men 10 kg gick ja ner hehe..så vägen visade som minst 63!! *över lycklig*
men så började ja sakta gå upp igen. så nu på inskrivningen vägde ja 69

får se hur det slutar denna gången!