Inlägg från: Jen2006 |Visa alla inlägg
  • Jen2006

BF Juli-07 Nr3

Nathalie009: Jo igår var jag jättesugen på att dricka minst en flaska rött vin Är ju så gott till grillat kött... men det är en stund kvar till man får återgå till den lyxen

• Jen2006

God morgon,

Jag har fått så fruktansvärt ont i vänster skinka, har det något med foglossning eller sånt att göra tror ni, eller kan jag bara ha gjort något konstigt ändå?? Har haft ont i flera dagar nu, och det verkar inte vilja gå över (men bara vänster sida). Väldigt jobbigt i alla fall, för jag kan ju inte gå normalt längre!!

• Jen2006

Sylt: Jag skulle nog inte betrakta smärtan som strålande, snarare huggande. Men det kan kanske ändå vara någon form av ischias ?!

• Jen2006

Sylt: Jo jag har ju provat med strechingen... men som sagt så har jag ju något stort i vägen Lite svårt är det men jag får väl fortsätta att testa mig fram

• Jen2006

vad har ni för erfarenheter/åsikter om bärselar. Är det något som man använder (känns som om jag skulle tycka att de är mycket användbara)..

• Jen2006

norrbagge: Jag känner samma sak där, tänk om man inte knyter rätt och den lossnar...

• Jen2006

beckah: Vad menar du med ergonomiska (ja jag fattar ju vad ordet betyder, men mer vad som skiljer mellan olika modeller), något exempel på en bärsele som är det???

• Jen2006

själv har jag bara köpt spjälsäng (+tillbehör) och vagn, kanske är bäst att gå ut på shoppingrunda snart. Men jag vet ju inte vad som behövs...

• Jen2006

Är det någon modell skötväska som man INTE ska köpa??

• Jen2006

calylite: vad använder du istället då??

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3