Inlägg från: Jen2006 |Visa alla inlägg
  • Jen2006

BF Juli-07 Nr3

Jag tror att jag håller på att bli totalt hormonstinn nu senaste tiden. Gråter jämt och ständigt. Igår satt jag och läste massa roliga berättelser om andras förlossningar; Skrattade så jag grät, och så helt plötsligt började jag gråta på riktigt (utan skrattet) knäpp man är!!!

• Jen2006

jo det ska bli skönt utan massa hormoner (som dessutom ger mig så fina finnar i ansiktet )

• Jen2006

Vickyb: Jo perioderna kommer och går (himla tur att man inte är sån här för jämnan). Men det känns som att det blir värre och värre nu!!!

• Jen2006

Vickyb: *skrattar* jo vad underbar ens sambo måste tycka att man är

• Jen2006

Halvblod: Skriv i ditt förlossnignsbrev att du inte vill ha barnmorskor som daltar med dig!!

• Jen2006

Hej Tjejer,

En liten fråga. Jag har börjat få mensverk någon gång under dagen sedan förra veckan. Är detta normalt eller något som man bör kolla upp??

• Jen2006

little baby skrev 2007-05-11 10:39:40 följande:

Hej på er tjejer...Hur mår ni?Här är de lugnt, är så himla trött idag men det blir nog bättre snart när man får sätta igång och fixa och dona lite. Ska ner en sväng på stan och kolla på barngardiner Idag ska jag passa på att tvätta fönster oxå...har ju regnat till och från nu flera dagar...Åhh ikväll ska vi åka och hälsa på våra kompisar dom har hämtat hem en 9 veckors liten labradorvalp såååå söööt  vil juh oxå ha en liten söt valp
    Stackare du får nöja dig med en söt liten bebis istället
  • Jen2006

Godmorgon!!

Trist väder idag, REGN Det blir väl att vara inne och renovera lite då...

Jag tror faktiskt att det kan bli svårt för något västland att komma högt upp på ESC i framtiden om röstningsfunktionen är samma som idag. Det är ju bara att se hur vi i Sverige gjorde... 12 poäng till ..... FINLAND!!!

Likadant fungerar det ju i östeuropa, bara det att det finns lite mer länder där.

• Jen2006

nä.. dax för lite frukost, vill ju inte att lillkillen ska svälta ihjäl i magen

• Jen2006

Godmorgon!!

Idag går jag in i vecka 33 (32+0) Så nu är det bara 8 veckor kvar. Tänk va, mindre än två månader

Ska precis iväg till BM för kontroll.

Syns senare...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3