Inlägg från: Jen2006 |Visa alla inlägg
  • Jen2006

BF Juli-07 Nr3

Jag har börjat nojja mig att något ska gå tokigt de sista veckorna, kan bara inte få ur det ur huvudet. Längtar ju så himla mycket efter min lille prins, och vet att det går bra för de allra flesta men ändå!!! Skitjobbigt!! Tror att det är för att han har slutat att sparka så mycket som han gjorde för någon vecka sedan. Jag känner honom varje dag, men kan ändå inte få ur den jobbiga tanken ur skallen

• Jen2006

Ja ja... ledsen att jag tar upp sånt här, vill ju inte att ni ska börja oroa er!!

Jag ska ta och gå och måla taket i sambons nya datarum (bebisen ska få hans gamla). Kul att få nyrenoverat och fint omkring sig snart!!

• Jen2006

Mjukis: Tack för omtanken, ska ha det där med extra kontroller i tanken om det blir värre!!

• Jen2006

Theresa1: Enligt fl har jag 66 dagar kvar till BF och jag har BF den 8/7 så ditt verkar inte stämma alls... som jag räknar så är 66 dagar inklusive idag!!

• Jen2006

Jag trodde man fyllde i sådant papper när barnet var fött, men jag kanske har fattat fel... ska kolla med min BM nästa vecka

• Jen2006

Jag hade 99cm runt magen... är i vecka 31+0 förresten

• Jen2006

zandrisen: Skönt att allt var bra och att du kommer upp ur sängen lite mer. Förstår rädslan för förlossningen, men jag tror att det känns bättre så snart du fått smälta det hela lite.

• Jen2006

Jag tycker att jag känner mig stor ena dagen och "liten" och smidig nästa dag... undrar varför det blir så!?

• Jen2006

Vos, Stort SF mått betyder ju inte direkt att barnet är stort... kan vara mycket fostervatten + är beroende på hur barnet ligger.

• Jen2006

Vad gäller bristningar så har jag bara fått på brösten än så länge.. peppar peppar... Magen är i och för sig inte så stor, känns som om brösten har växt mer än maggen Så det finns kanske förklaringar.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3