Inlägg från: Jen2006 |Visa alla inlägg
  • Jen2006

BF Juli-07 Nr3

Emmyss: Jag var oxå där då ungfär. Vi fick lyssna på hjärtljuden och så mätte hon magen (men kunde inte skriva in något). Tror hon mest ville kolla så att allt var bra och om man hade några frågor (+ kolla blodvärden och så)

• Jen2006

Jag hade gått upp 7 kg i vecka 23 och fortfarande nu i vecka 25... så jag måste haft en himla vikt spurt där ett tag

• Jen2006

Zelda: Jag har oxå knaprat kvinnans val...och än så länge inte haft problem med blodvärdet. Känner mig inte så trött heller, så det är nog fint!

• Jen2006
    Jag har precis varit iväg och klippt mig (lyckades få en tid hos min favoritfrisör direkt efter att jag ringde - LYCKA). Det känns helt underbart att få vara fin en stund, behövdes verkligen!!!

Kanske ska försöka att piffa till mig lite oftare och lägga ner tid och pengar på mig själv (är nog dålig på det). För gud vad bra jag mår "tralla lalla la"
  • Jen2006

Vi köpte en blå brio 2006 års model (fick den till halva priset så det känns toppen). Nu får vi ju en liten pojk, så det passade ju jätte bra, men även med en tjej så kändes det helt ok med en blå.

• Jen2006

jag var hos BM i vecka 22+3 och hade då SF-måttet 21,5

• Jen2006

Little baby: Vi ska inte på föräldra gupp förrän i slutet av april början av maj... Det känns väldigt avlägset för vår del! Hur många gånger ska ni träffas?

• Jen2006

Hur mycket säger SF-måttet om storleken på bebben??

• Jen2006

little baby: fanns där några trevliga par som ni kände att ni kunde umgås med?

• Jen2006

Hur många är man i en föräldra grupp (på ett ungefär)??

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3