Inlägg från: Jen2006 |Visa alla inlägg
  • Jen2006

BF Juli-07 Nr3

Ang att sova på rygg så har jag för mig att det är så att barnet kan lägga sig och klämma på en stor kroppspulsåder, detta kan även ske om man ligger på höger sida. Uppmaningen är att ligga på vänster sida om man känner ngt konstigt.

Det är inget som är farligt, ofta rör man sig automatiskt (även i sömnen) om man känner ngt konstigt

• Jen2006

Känner mig som världens sämsta människa!!!

Denna veckan började tjejen som ska vikariera för mig under min föräldraledighet. Alla andra verkade stormförtjusta i henne från första början, men jag kan bara inte tycka bra om henne!! Försöker verkligen men icke!!

Känner mig som värsta bitchen!! *suck*

• Jen2006

jippiiii bara en halv arbetsdag och sedan påskledig Ska verkligen bli sååå skönt!!!

• Jen2006

Jag har helt klart känns på mig att det är en pojke denna graviditet (vilket det är enligt UL). Konstigt eftersom jag hela mitt liv har sagt att det inte finns en chans att jag får en pojke, har till och med lyckats övertala min sambo om att vi aldrig kan få pojkar (vet inte varför jag hade dessa känslor) men så fort jag blev gravid så kändes det som en pojk... konstigt!!

• Jen2006

Jag ser inte fram mot maten idag, har verkligen ingen aning om vad jag är sugen på. Man måste ju äta, men vad??

TIPS??

• Jen2006

mmm bakpotatis lät jätte smarrigt, men då måste jag ju åka till affären, jobbigt...

• Jen2006

solstraalen: Lycka till med viktkampen!!!

• Jen2006

Någon som vet om det är någon skillnad på barnförsäkringar hos olika försäkringsbolag?? Jag tänkte försöka mig på att kolla på detta under veckan...

• Jen2006

Becka skrev:
    Så säger jag:
    "*fräs* bara så du vet så fanns det mer men ajg har burit in också medan du sov!!"
    "Jaha...okej, ja men det gör inget"
    "VA?! GÖR INGET! Vad menar du??!"
    "Oj...ja förlåt...men jag är trött"
    "Jasså DU är trött säger du??!!"

*SKRATT* låter precis som en konversation mellan mig och min sambo, konstigt att alla män (kanske är att ta i ???) är lika!!! Som tur är är de helt underbara ibland oxå!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3