Inlägg från: Jen2006 |Visa alla inlägg
  • Jen2006

BF Juli-07 Nr3

Beckah: Lider verkligen med dig!! Graviditeten ska ju vara en rolig och spännande tid.

Jag som precis skulle till och oja mig över att jag ökat i vikt 12kg redan. Känns rätt så pyttigt i jämförelse nu!!

• Jen2006

nathalie: soligt?? Här har vi haft moln och regn hela veckan men i morgon hoppas jag på lite sol!!

Njut av våren!!

• Jen2006

Copernicus: Jag har BF 8/7 (såg att ditt var 11/7) och enligt de SF kurvor som jag har så ligger jag lite över normal kurvan på 28,5 cm. Alltså skulle jag inte räkna din mage som speciellt liten.

Min bebbe låg i och för sig oxå på tvären. Innebär det då att magen blir större när han vänder sig "rätt"??

• Jen2006

solstraalen: Jag känner det mest eftersom jag bara får sparkar och slag i sidorna...

• Jen2006

annki72: Jag har likadant till och från, tror mina är kvisslor... men de kommer och går som sagt

• Jen2006

Då har jag riktigt tur då, jag låg på hb 127 nu och hade gått ner från 132. Utan att äta järntillskott...

• Jen2006

finns det ngn undre gräns för HB??

• Jen2006

eller rättare sagt när ska man börja knapra tabletter?? Min BM sa att jag inte behövde ännu, räckte med min multivitamin..

• Jen2006

solstraalen: Du ska använda övre magmusklerna under förlossningen och försöka att vara så avslappnad som möjligt i resten. Det är för att trycka på i rätt riktning.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3