BF Juli-07 Nr3
nu ska jag ner och laga grekisk sallad med massor med fetaost, mumsigt!! Får passa på nu när sambon är ute och reser (är inte riktigt hans favoritmat)... Nått gott ska ju hans tjänsteresor ge mig oxå
nu ska jag ner och laga grekisk sallad med massor med fetaost, mumsigt!! Får passa på nu när sambon är ute och reser (är inte riktigt hans favoritmat)... Nått gott ska ju hans tjänsteresor ge mig oxå
annki72: Usch låter jätte jobbigt. Du får lov att gå och lägga dig och vila lite, det brukar ju kunna få det att ge med sig...
mammab:
mammab: snacka om att ha fått cravings efter oliver Underbart det är att vara gravid, eller hur?!
Jessa6: rolig sida!! Konstigt att jag har missat den, jag som tycker att jag sitter och kollar på allt som har med graviditet att göra... Tänk att de är så stora redan!!
Jeanette: Grattis till flickan, skoj att få se den lilla i 4D!!!
Själv har jag inte haft någon sexlust på flera månader. Jag "offrar mig" ( ) ibland men det ger mig just inget... Jätte trist verkligen, men jag har bara behov att sitta eller ligga och mysa absolut inget mer!!!
Jag är ute och går och simmar. Men bristen på träning är nog tyvärr snarare lathet än graviditetsproblem ... Jag är så himla dålig på att sporra mig själv med att träna, behöver verkligen någon som kan dra med mig!!!
Jag har inte heller hört att de gör glukosbelastning (i Karlstad), men det kanske bara är om man ligger högt på de tester som de gör kontinuerligt. Själv har jag haft ett värde runt 4,5 varje gång så det är nog inget problem kan jag tänka mig.
Jonali: Grattis till flickan!!
Min lille pojk sparkar bara nedåt, när vänder de på sig?? Tänkte att jag kanske skulle kunna få någon spark uppåt men inte.
Beckah: Lät ju faktiskt lite oroande när man läste artikeln... men samtidigt så är det ganska så vanligt med klåda i de här veckorna pga att huden tänjs ut... så det är nog inget att noja över direkt. Som det stod mer så är det främst om man får utslag och gulnad hud om man behöver vara orolig...