BF Juli-07 Nr3
Min bebis har varit väldigt still ett tag nu *orolig* kände honom sist i går morse... Hoppas att han sparkar snart, annars måste jag nog ringa BM, för min egen skull om inte annat!!!
Min bebis har varit väldigt still ett tag nu *orolig* kände honom sist i går morse... Hoppas att han sparkar snart, annars måste jag nog ringa BM, för min egen skull om inte annat!!!
Mjukis82: Jag har provat det som brukar fungera, men han vill verkligen inte. Jag ska ge honom lite mer tid så får jag nog ringa sen om det inte blir bättre!!
Mjukis: Jo det är det jag går och hoppas på oxå, att han har vänt på sig... Tycker att jag känner små rörelser, men jag är inte helt säker (gud vad skönt det vore med en rejäl spark )
Äntligen har min lilleman börjat att sparka igen, han kände kanske på sig att mamma var orolig
Som sagt, Karlstad är det skitväder i idag!!! Snö när man vaknade, fy vad trist!!! Jag som hade tänkt att sluta tidigare idag och ta en vårpromenad!
Ska hem till mamma och pappa i helgen. Vi ska ha återträff med högstadiet på lördag, är fortfarande lite osäker på om jag verkligen vill detta, men det är väl bara att sticka därifrån om man inte har skoj (vi hade inte världens mest sammanhållna klass på högstadiet)
Morriz: Som Mjukis82 skrev så är alla avtal bindande även muntliga (min sambo satt och läste något om det i går). Men hur man ska kunna hävda det är ju lite knepigare...
Halvblod, Morriz: Det borde ju fungera med det intyget ja, tänkte inte ens på det...
Oj vad alla hade varit hos BM idag... själv ska jag dit nästa tisdag, så det är bara att vänta. Ska ta massa prover då igen, ska bli skönt! Jag är lite orolig eftersom jag är Rh negativ. Är lillen Rh positiv kan det ha bildats massa antikroppar, jobbigt! Skönt att få veta nästa vecka i alla fall!!
SannaKaarina: Nä jag visste inte vad jag hade för blodgrupp. Däremot vet jag att min pappa är 0 Rh- så jag har exakt samma som honom tydligen...
little baby: Jag var nog uppe och kissade oftare i början av graviditeten, men det kanske kommer tillbaka igen (?). Snarka däremot har jag hört från min kära sambo att jag gör lite till och från nu (alltså inte jämt) men det är inget jag själv inte kan sova pga.
Så för att summera: Jag sover som en prinsessa Ska passa på att njuta!!!