• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • solstraalen
    LindaoJohan skrev 2007-03-06 08:57:55 följande:
    tbmh; håller med dig om att det är kul att läsa igenom alla inlägg!! detta är super!solstraalen; kan känna igen mig i din beskrivning om smärtan i ryggen, det är skitjobbigt. JAg brukar lägga en varm vetekudde vid svanken när det är som värst.Ang vikt; jag har gått upp hela 2 kilo, väger alltså nu så mycket som 52! grejen är den att jag känner mig rätt så "fettig". som om massor av fett sitter löst... svårt att förklara... Hade iförsig en dunderförkylning i två veckor då jag inte åt så bra, kan ju vara en förklaring till min OTROLIGA viktuppgång! Men nu när man är frisk känns det som om man går upp mest hela tiden.Ang frukt; i början va jag besatt av apelsiner och gröna äpplen! Nu är det inte alls lika mycket längre. äter kanske en frukt om dagen... måste börja äta mer! www.lindisen.bloggagratis.se
    Vart har du köpt vetekudden??? Jag har bara hittat vetekuddar med äckliga dofter
    little baby skrev 2007-03-06 08:59:13 följande:
    Godmorgon tjejer!Igår var vi på UL + 3D i Linköping hos Dr Selbing (så proffisonell människa)Det var helt underbart att se den lilla i magen lite envis o blyg men efter lite flörtande och buffande på magen så vände den sig tillslut mot kameran för lite fotografi Allt såg bra ut och vi tog reda på kön som vår lilla tjej vägde 496 g och var ca 24 cm lång Helt undebart jag är såå lycklig och tacksam att allt såg bra ut och att hon verkade hel o frisk! ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    GRATTIS till tjejen!!   den 14e e de min tur, ska bli kul å se hur stor bebisen är, frågade aldrig de på rutinUL.  
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
  • little baby

solstraalen: ush vad tråkigt jag vet hur det är jag hade problem tidigare med ryggen (innan jag blev gravid) jag har överrörlig rygg sa min sjukgymnast så träna och en god hållning så lindrar den mesta smärtan-men jag vet inte har ont både när jag tränar och när jag inte tränar

Så nu när man är gravid så har man ont till o från hela tiden-speciellt när man jobbar inom vården Fundersam 

Men värme brukar göra så muskulaturen slappnar av så som ngn nämde vetekudde funkar nästan jämt på mig-sen hur ont man än har så är det bra att röra på sig så man inte blir stel, då får man igång blodcirkulationen också det är bra!

Hoppas du snart blir bättre i ryggen

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • LindaoJohan

solstraalen; min mamma hade en vetekudde jag fick, den luktar ju typ gammal gröt när man värmer upp den... vet inte var den är köpt... men jag vet att body shop ar vetekuddar, dom kanske har nån som inte luktar!

• little baby

jag köpte min vetekudde på Hemtex jag tror alla vetekuddar luktar mer eller mindre gröt när man värmer dom, men man får lukta lite gröt Glad det är de värt!

• solstraalen

Tror den jag hittade luktar lavendel, de STINKER I hela huset då man har värmt den

Men ja ska kika på hemtex

• little baby

åhh fyy Förvånadja lavendel luktar ju starkt/intensivt så det luktar nog inge vidare, i synnerhet inte när man är gravid Skrikandes

• solstraalen
    little baby skrev 2007-03-06 09:16:25 följande:
    åhh fyy ja lavendel luktar ju starkt/intensivt så det luktar nog inge vidare, i synnerhet inte när man är gravid ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    hehe skoja inte!   Du kan få den helt gratis av mig om du vill
  • little baby

Solstraalen: Njäe jag håller mig till min gröt istället luktar varje fall åt mat hållet Räcka ut tungan

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3