LindaoJohan skrev 2007-03-05 13:17:13 följande:
tack för alla svar och stöttningar här på tråden! Har nu pratat med min läkare. Hon är jättegullig och trevlig. Hon kan sjukskriva mig på 100%, men hon sa att det inte är säkert att försäkringskassan "godkänner" sjukskrivningen... så då får jag inte ut pengar... Men om jag har så ont att jag inte kan jobba, dessutom inte känner mig välkommen, vad gör man då? Någon som varit med om detta? Min läkare (AT-läkare) skulle prata med sina kolleger om tips å råd sedan återkomma till mig...
www.lindisen.bloggagratis.seva skönt med en läkare som bryr sig om än. Har inte varit med om nått liknande så jag kan tyvärr inte svara på din fråga. Men jag hoppas det löser sig till det bästa.
Halvblod skrev 2007-03-05 17:35:11 följande:
Hjälp...jag börjar bli hårig!!!! Börjar få hår runt naveln...som en man ungefär (kanske inte riktigt lika mycket...ÄN!!!). Jag har aldrig varit hårig tidigare så vad betyder nu detta då? Något speciellt kön eller kanske att mitt barn blir aphårigt...eller något annat??? Någon som vet??Hälsningar från en hårig
Jag har fått massa hår på magen..

Ljusta tack och lov! Vet inte vad det sägs för skrock om att man får mycket hår.

Misan71 skrev 2007-03-05 16:46:08 följande:
Jessa6: Grattis på födelsedagen!Lindaojohan: Jag har ett jättegott recept på tacopaj, om du vill
ha.Ni är många som pratar om foglossning och andra krämpor. Jag har börjat få ont i ländryggen och ut mot höfterna (typ bäckenet), och har jag suttit still en stund är jag jättestel o det tar en stund att komma igång igen. Frågade min BM om det kunde vara foglossning, men hon trodde mer på att ligamenten drar o växer. Jag har dock förmånen att ha en bästis som är BM, och hon sa att man inte kan säga att det INTE är foglossning.Undrar om det har känts/känns ungefär likadant för nån av er, och vad eran BM isåfall sagt?
Igår hade jag så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen..

Det värkte i ryggslutet, stråla ända ner i högra ben kändes som jag hade kramp. Det var riktigt obehagligt och jobbigt att somna med det igår. Imorse fick jag det igen, och sen gick det över.
Åsa82 skrev 2007-03-05 17:36:56 följande:
förresten är det fler som ännu inte gått upp nästan något sen ni skrev in i er? jag står fortfarande på +1kg i uppgång ~♥ღ♥~Thea 060202~♥ღ♥~ grodan 070703~♥ღ♥~
Jag har gått upp 4 KILO om inte mer..

Känns som jag går upp ½ - 1 kilo veckan. *suck* Måste börja med promenader och sätta igång med vattengympan nu för att slippa lasta sig med vikten efter graviditeten.