• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • solstraalen

Alltså tjejer, förra veckan ojade ja mig åt min mages "dåliga" tillväxt, om ni orkar, kika in på dagens bild, den har ju växt massa på bara en vecka!

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
  • little baby

ja verkligen den växer uppåt mera rund liksom..min har oxå växt massor bara på en vecka ska ta nya kort nu i veckan o uppdatera upp bildgalleriet...

Men visst är det mysigt att ha mage ? Skrattande varje fall just nu när man fortfarande är lite "smidig" heheh

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • solstraalen
    little baby skrev 2007-03-06 09:30:44 följande:
    ja verkligen den växer uppåt mera rund liksom..min har oxå växt massor bara på en vecka ska ta nya kort nu i veckan o uppdatera upp bildgalleriet...Men visst är det mysigt att ha mage ?  varje fall just nu när man fortfarande är lite "smidig" heheh ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    Hehe ja precis, nu då man fortfarande e lite smidig så är de trevligt, men fråga mig samma fråga om 1 månad eller 2
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
  • Halvblod
    Vickyb skrev 2007-03-05 19:49:24 följande:
     Halvblod skrev 2007-03-05 17:35:11 följande: Hjälp...jag börjar bli hårig!!!!  Börjar få hår runt naveln...som en man ungefär (kanske inte riktigt lika mycket...ÄN!!!). Jag har aldrig varit hårig tidigare så vad betyder nu detta då? Något speciellt kön eller kanske att mitt barn blir aphårigt...eller något annat??? Någon som vet??Hälsningar från en hårig

Jag har fått massa hår på magen.. Ljusta tack och lov! Vet inte vad det sägs för skrock om att man får mycket hår.
    Mmmm...om mina bara hade varit ljusa *suck* Det får bli rakhyveln idag...
  • Halvblod
    Jessa6 skrev 2007-03-05 17:45:25 följande:
    Tack för alla gratulationer!! Nu är man hemma efter en go frukost hos tvillingsyrran, en middag på stan med bästa kompisarna och ska ut och äta med familjen ikväll! Har varit en kanondag, min sambo väckte mig med serpentiner och "skönsång", i köket hade han ställt champagne (pommac)i ishink med is och blommor och massa paket, ballonger och mer serpentiner. Har fått hur mycket som helt, både paket och pengar, man måste ju vara snäll eller poppis *haha* Kom ut i trappan, då hade kompisarna varit där och smyckat hela trappan med foton, ballonger och serpentiner!!Fick bland annat en jättefin Police-klocka av min sambo och ska få välja en ny cykel av mina föräldrar. (de tycker att en bra och säker cykel är på tiden nu istället för min mountainbike som allt som oftast går sönder) Japp man fyller bara 30 en gång!Bebben har gratat mig genom att göra sig känd hela dagen och även dansat lite för mig, på blåsan...Nu blev det långt, ha en trevlig kväll allihopa!!Kram Jessa
    Låter som att du fick en underbar födelsedag
  • Halvblod

God morgon tjejer!

Idag är jag riktigt stolt över mig själv...jag har nämligen stannat hemma från jobb!!! Glad
    Har haft ont i magen i natt igen och denna gången har jag inte stressat alls (hade ont och kraftiga sammandragningar förra veckan pga stress, vilket jag ignorerade och jobbade vidare mina 15timmars pass sittandes i en bil) så i morse ringde jag till jobb och sa att idag måste jag lyssna på kroppen och stanna hemma...och skulle det inte släppa så måste jag åka upp på en undersökning.

När sambon dessutom vaknade och sa att han hade sovit jättedåligt hela natten och oroat sig för mig och bebisen (han har legat och kännt på min puls så att jag lever!!!) så kände jag att det måste vara ett tecken på att han har kännt av min smärta inatt.

Så nu ligger jag hemma i sängen och tänkte försöka att hålla mig här hela dagen.

Hoppas att alla andra mår bra idag!

Kram Lotta

• Halvblod

Skönt att flickorna börjar komma starkt i Juli-tråden...då kanske det finns en pojke kvar till mig i af...hehehe

3D hade varit sååååå häftigt att göra...

• Jessa6

Pratades vikt innan, nu ska jag minsann gå coh väga mig och se vad jag gått upp!Kommer strax....

• Jessa6

Tillbaka, har gått upp 4,5 kg, men vet inte riktigt om det stämmer efter 2 dagars konstant ätande av tårta och godheter...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3