• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Halvblod
    Jessa6 skrev 2007-03-06 09:46:36 följande:
    Tillbaka, har gått upp 4,5 kg, men vet inte riktigt om det stämmer efter 2 dagars konstant ätande av tårta och godheter...

enligt min våg har jag gått upp snart 10kg...men jag är tveksam till om det verkligen kan stämma Generad. Jag kan ha alla min gamla kläder förutom över magen...och magen kan ju knappast väga sååååå mycket.
    Ska till BM om 2veckor så då måste jag be henne att väga mig.

• mrsbygg

Hallå brudar...

vill oxå väga mig! nyfiken som sjutton, men jag får la vänta till nästa bm besök när det nu blir! kanske skulle ringa och höra mig för hehe..

låg å kolla på magen imorse så mysigt, man såg utanpå hur bäbis vände å vred på sig! sen kicka h*n pappa sin lite oxå!

suck, karln å dottern är hemma idag. jag som hade tänkt få stä å få iordning här hemma men nu lär d inte bli gjort..men men...
    jag ska ta en tripp ner till källarn å kolla på våran vagn och se om d är nått å ha eller om ja ska sälja den..

vill iof sälja den, den är för stor å klumpig men karln verkar inte riktigt gå med på mina planer...jaja..jag fyller snart får önska mig en vagn!

• LindaoJohan

har börjat få för mig att våran vagn är för stor... den ser lite klumpig ut, (knorr nizza) Sambon tycker den är helcool, med stora däck å allt... men det är väl kanske bara något jag fått för mig

• solstraalen
    LindaoJohan skrev 2007-03-06 10:06:10 följande:
    har börjat få för mig att våran vagn är för stor... den ser lite klumpig ut, (knorr nizza) Sambon tycker den är helcool, med stora däck å allt... men det är väl kanske bara något jag fått för mig www.lindisen.bloggagratis.se
    Jag har vart helnöjd med vår nizza, enda tills nu då ryggen e knäpp å folk inte vill hjälpa till upp på bussen.

Klart de finns enklare vagnar, men testa å kör en MODI, då blir du nöjd med nizzan
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
  • Emmyss

Godmorgon allihopa:)

Sitter här o väntar in min läkartid kl.14. Ska se hur dte blir med sjukskrivningen o så. Ska ta hb-prov också, nått måste vara fel- kan sova tre timmar på dagen o ÄNDÅ somna på kvällen...Man ska väl inte var så trött NU?? Är i v. 21.

• solstraalen
    LindaoJohan skrev 2007-03-06 10:09:00 följande:
    solstraalen; ja jag är kanske lite nervös då det är första barnet och så... vagnen är säkert toppen! www.lindisen.bloggagratis.se
    Har du bild på vagnen?? Vill se vad för färg ni har
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
  • jennsans

solstraalen
    titta hos svanen (på stan) så tror jag säkert att de kan ha vetekudde där. *tror*
    vet du vart jag menar?

• Milla med killar

Grattis little baby till tösen!!!

Jag har gått upp 4-5 kg men magen är en minisak ff. Ny bild idag.
    Jag ska till Dr Selbing den 1 April det ska bli kuligt
    Ang vagn ska vi köpe en Babytravel syskon, ny tror vi efter som hannes blir bara 2 i maj och när de stora killarn var små så andvände jag den flitigt fööt atta komma nån vart.
    Sen kan man ju springa med den joggern med, hihi...superbra, har ju enkeljoggern nu och ska köpa liggdel till den med när jag och lillen är själva

• Milla med killar

Shit!
    Vad jag har bråttom när jag skriver :-O

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3