Jessa6 skrev 2007-03-05 17:45:25 följande:
Tack för alla gratulationer!! Nu är man hemma efter en go frukost hos tvillingsyrran, en middag på stan med bästa kompisarna och ska ut och äta med familjen ikväll! Har varit en kanondag, min sambo väckte mig med serpentiner och "skönsång", i köket hade han ställt champagne (pommac)i ishink med is och blommor och massa paket, ballonger och mer serpentiner. Har fått hur mycket som helt, både paket och pengar, man måste ju vara snäll eller poppis *haha* Kom ut i trappan, då hade kompisarna varit där och smyckat hela trappan med foton, ballonger och serpentiner!!Fick bland annat en jättefin Police-klocka av min sambo och ska få välja en ny cykel av mina föräldrar. (de tycker att en bra och säker cykel är på tiden nu istället för min mountainbike som allt som oftast går sönder) Japp man fyller bara 30 en gång!Bebben har gratat mig genom att göra sig känd hela dagen och även dansat lite för mig, på blåsan...Nu blev det långt, ha en trevlig kväll allihopa!!Kram Jessa
Vilken härlig födelsedag!!
Stort grattis från mig oxå! 
tbmh skrev 2007-03-05 18:04:55 följande:
Vill bara säga till er alla att jag älskar "röran" här i vår tråd och tycker att det är jättekul att komma hem efter jobbet som se att jag har 50-60 inlägg att läsa igenom Jag känner mig absolut inte osynlig och om jag inte har något att säga nån dag så behöver jag inte känna mig tvingad att skriva något.Detta är en skön ventil!
Jag håller helt med dig!! Jag tokgillar våran babbeltråd här!
Här har ni en som gått upp
12kg. Jag kan dela med mig av dom till någon som inte gått upp