• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Mjukis82
    Guten Morgen!

Hoppas ni alla har det bra!
    Jag är nog tröttast i stan tror jag... skulle kunna sova hur länge som helst idag, men ska iväg o få nya naglar sen, så det går ju inte!

Måste bara få berättta att igår på kvällen var jag superorolig för att lilltjejen hade varit extra lugn hela dagen och inte gjort så mycket väsen av sig... både jag och sambon försökte väcka henne när vi skulle gå o lägga oss, men icke! (Envis bebis) Men precis när vi sagt godnatt och släckt lampan kom hon igång och både jag o Magnus såg och kände tydligt hur hon hade dansuppvisning för oss... så härligt! Och skönt var det för då kunde jag ju slappna av och somna, vilket jag förmodligen inte hade kunnat annars!

Vallmar: Tyvärr är det nog inte så... har läst någonstanns, och har egen erfarenhet av att man lägger på sig mest på slutet...
    Jag kommer inte ihåg exakt vad jag hade gått upp med Isabelle vid halvtid, men jag tror det var runt 5-7 kg, när jag åkte in på förlossningen var det sammanlagt runt 25-30 kg! :-O Denna gången har jag hittills (v 22) gått upp 2 kg bara, så jag hoppas innerligt att jag slipper gå upp lika mycket denna gången då jag har mååånga extrakilo sen innan...

tbmh: Håller också med om att jag gillar "röran" i vår tråd... även om jag faktiskt är hemma hela dagarna så är här alltid en massa inlägg och läsa igenom när man loggar in.

little baby: Grattis till tösen! Härligt att allt såg bra ut!

solstraalen: Superfin mage! Och ja - den har växt massor!

halvblod: Jag kan sålla mig till din håriga skara Jag skulle nästan kunna kamma håret på magen med en kam! Nä, men skämt o sido... jag har blivit jättehårig, överallt! Även i ansiktet!
    Bra att du stannar hemma idag... mindre bra att du har så ont!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82

Oj! Vilken novell det blev - sorry!

Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • solstraalen

Mjukis: skönt att lillan visade att hon levde till slut!

Lindao Johan: ja just, nästan lika som vår   Ska lägga upp bild på vår sen oxå, kan du kika om du vill, om de inte redan finns iofs. hmm

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
  • solstraalen
    LindaoJohan skrev 2007-03-06 10:30:10 följande:
    solstraalen; ja lägg upp en bild på din oxå! vad har du för skötväska till eran? det var det enda jag inte fick med vagnen... www.lindisen.bloggagratis.se
    Vi har en GR8X, fast den kommer vi nog sälja, behöver en större till syskonvagnen.
    Sök på GR8X så får du upp sidor som har dom. Vi har en sån svart.
  • LindaoJohan

solstraalen; ser ju supermysig ut när allt ligger som det ska! vi ska få hem liften och åkpåsen om en vecka typ, köpte allt begagnat av en bekant, så vi glömde hälften av sakerna när vi va där!

• solstraalen
    LindaoJohan skrev 2007-03-06 10:32:35 följande:
    solstraalen; ser ju supermysig ut när allt ligger som det ska! vi ska få hem liften och åkpåsen om en vecka typ, köpte allt begagnat av en bekant, så vi glömde hälften av sakerna när vi va där! www.lindisen.bloggagratis.se
    Ja den e jättebra
    Nu har hon "locket" och den mjuka "dynan" som åkpåse i vagnen
  • Vickyb

Ja nu har den växt och blivit större

ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3