• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Mammelutten

LindaoJohan: Då måste du ge mig en lägesrapport när ni kommer hem, för vi åker dit i slutet av april! *gött* Vart där ska ni?

• solstraalen
    LindaoJohan skrev 2007-03-06 16:39:23 följande:
    solstraalen; visst var det du som hade en knorr nizza? vad använder du för skötväska till den? www.lindisen.bloggagratis.se
    En GR8X som sagt. Alltså skötväskan heter så Googla på den så får du se hur den ser ut =) Hade en svart.
    Misan71 skrev 2007-03-06 16:55:30 följande:
    Solstraalen: Haha, ja vi kanske ska bilda klubb Jag har inga barn sen tidigare, så jag har inte ens det att skylla på viktökningen LindaoJohan: Ska försöka komma ihåg att maila dig sen!
    Tänkte mest om någon av er andra vart gravida innan å har gått upp  mycket då oxå
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
  • Tania

SJUUUUUK..... blää....

Jag har en fruktansvärd nackspärr, en hemsk förkylning som gjort att jag tappat smaken och en bebis i magen som har en framtid inom cirkusen... och med det menar jag volterna h*n gör.

Det senaste är ju bara mysigt men ändå...

Jag ska slänga mig i duschen och försöka locka med mig min man som varit hemma idag med Melle som fortfarande har feber. Sist jag fick med honom i duschen hade jag lagt en konstnärlig egenritad skattkarta på hans dator så att han hittade mig.

Undrar vad jag ska hitta på nu.... hehe... klä av mig naken och bara vandra omkring kanske hahahaha.... nä förresten.... Melle är ju hemma.

• Mjukis82

LindaoJohan: Oooh! Alanya!? Där var vi i somras... önskar att vi åkt under andra omständigheter, men där är superfint!

Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • solstraalen
    tbmh skrev 2007-03-06 17:25:00 följande:
    SJUUUUUK..... blää....Jag har en fruktansvärd nackspärr, en hemsk förkylning som gjort att jag tappat smaken och en bebis i magen som har en framtid inom cirkusen... och med det menar jag volterna h*n gör.Det senaste är ju bara mysigt men ändå... Jag ska slänga mig i duschen och försöka locka med mig min man som varit hemma idag med Melle som fortfarande har feber. Sist jag fick med honom i duschen hade jag lagt en konstnärlig egenritad skattkarta på hans dator så att han hittade mig.Undrar vad jag ska hitta på nu.... hehe... klä av mig naken och bara vandra omkring kanske hahahaha.... nä förresten.... Melle är ju hemma.
    Usch ta och krya på dig!!
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
  • Giafia

Här är en som inte är avundsjuk på turkiet:) Jag var där för ca 8 år sedan och blev dödssjuk. Hamnade på sjukhus och läkarna kunde nästan ingen engelska... kom med konstig medicin och sprutor som de sa va bra...snacka om en skräcksemester. Jag lovade mig iaf att aldrig mer åka till Turkiet.

• Tania

Till alla er som INTE har den underbara vetekudden (vetevärmaren) så kan jag rekommendera er att köpa JULAs verekudde.

Den kostar bara 99:- och har ingen speciell lukt.

Kolla in på deras hemsida och sök på vete värmare eller vete kudde med mellanslag så kommer den fram.

www.jula.se

Den är suverän. Jag har en både hemma och på jobbet..... hehe... är ju inte så långt att gå från jobbet till Jula eftersom jag jobbar på våningen ovanför

Kan till och med sträcka mig såååå långt i min vänlighet oss gravvisar emellan att jag kan tänka mig att skicka till er som inte har Jula i närheten.

Jippie... min man hoppade in i duschen nu... han fattade piken när jag sa att det är så tråkigt och ensamt att duscha.. hahah... jag återkommer!!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3