• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Milla med killar

Nääää...fy vad man blir nergången fort när man är sjuk med mage. Orkar knappt hasa omkring här nere.
    Det värsta är att jag inte kan äta men hoppas Lillen klarar sig ändå. Fått i mig en banan o yogurt nu iaf.

Vet ni ? För två år sen idag började min förlossning med Hannes och nu ligger lillebror här inne o väntar på att bli klar
    Vad man blir nostalgiskt...snyft..

Mammab Lycka till hos psykologen.

• Milla med killar

Jonali.
    Ja det låter som foglossning det.
    Hur mår du?
    Har du varit låg för du har inte varit inne här så mkt på sistone?

• FruRundberg
    mrsbygg skrev 2007-05-16 13:18:48 följande:
    suck så trött...skulle kunna sova dygnet runt..ska snart få på mig lite kläder sen bär det av till psykologen..usch..får se om bäbis får för sig att komme ut där borta, som tur är ligger förlossningen på andra sidan vägen den trycker neråt som sjutton nu..antar att d är förvärkar inblandet oxå eftersomd  gör ont..
    Jag skalll oxå till min idag.. orkar egentligen inte.. vill bara vara hemma å slappa.. men jag måste.. har inte mått så bra de senaste dagarna.. *blä*
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla Wilda i magen!! BF 070705♥
  • mrsbygg
    JoNaLi skrev 2007-05-16 13:36:34 följande:
    Jag skalll oxå till min idag.. orkar egentligen inte.. vill bara vara hemma å slappa.. men jag måste.. har inte mått så bra de senaste dagarna.. *blä*
    vill inte heller egntligen jag har måt brra..eller mja..har inte hinnit tänkte så mycket på hur ja mår eller inte mår..haft fullt upp...

alltid jobbigt att ta sig dit *kramar*

nu ska ja iaf få på mig nå kläder..kan inte gå halvnaken...
  • FruRundberg
    Milla med killar skrev 2007-05-16 13:35:55 följande:
    Jonali.Ja det låter som foglossning det.Hur mår du?Har du varit låg för du har inte varit inne här så mkt på sistone?
    Jo.. lite låg har jag varit.. går in i mig själv rätt mkt då.. försöker att "reda" ut saker å ting för mig själv.. innan var jag väldigt destruktiv å var arg på allt å alla.. nu är det tvärtom.. blir ledsen å tyst.. men bättre det än det andra.. jag är under "förvandling" hehe som jag själv säger.. har fått dra upp så mkt gammal skit som man egentligen bara vill glömma å begrava.. men när det dras upp så blir jag ledsen.. för att få "återuppleva" allt igen.. men det är bra.. jag blir bättre iaf.. det känns oxå.. fast det är jobbigt..
  • FruRundberg
    mrsbygg skrev 2007-05-16 13:38:44 följande:
    vill inte heller egntligen jag har måt brra..eller mja..har inte hinnit tänkte så mycket på hur ja mår eller inte mår..haft fullt upp...alltid jobbigt att ta sig dit *kramar*nu ska ja iaf få på mig nå kläder..kan inte gå halvnaken...
    *kramar till dig med* Vi är starka som orkar gå trotts att det tar emot!
  • mrsbygg
    JoNaLi skrev 2007-05-16 13:40:52 följande:
    *kramar till dig med* Vi är starka som orkar gå trotts att det tar emot!
    jo, fast jag har redan avbokat en gång...men då kände jag verkligen inte alls för att gå och prata klarade bar ainte av det...

nehe ringa min pappa å se vart han tagit vägen..
  • Milla med killar

Styrkekramar till er båda mammab o Jonali
    Bra ni tar tag i det nu innan bebisarna kommer.

• Hallonfot

Skickar också styrkekramar till Mammab och Jonali!

Och till Milla som är sjuk. Tror inte du behöver oroa dig för bebisen så länge du får i dig vätska. Bebben tar nog vad den behöver men det kan kanske göra att du känner dig ännu sämre eftersom den "stjäl" din energi.

• Calylite

Hur länge skulle den i magen klara sig om mamman inte åt?
    även hennes reseverar tar ju slut tillslut.