• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Giafia

Idag är stora deppardagen... har haft mycket att göra på jobbet, men idag orkar jag inte.

Har varit hos bm. Allt med bebisen är bra. Magen har växt 3 cm på 2 v och är nu 33. Har också gått upp 3 kg på 2 v. Beror på svullnad. Har haft ont i huvudet i flera dagar. Jag skall gå till doktorn om det inte är borta på fredag

Beklagade mig över domningar och att händerna somnade ofta. Bm skickade mig direkt till arbetsterapeuten som gav mig stödskenor för dagen och en annan sort för natten.
    Tycker det känns så orättvisst. Ser ju helt berövlig ut med både kryckor och handstöd...

JAG VILL ALDRIG MER VARA GRAVID!!!!!!!!! Jag vill bara att det här eländet skall ta slut:(

• Jessa6

Hallonfot: Jag tror också på en liten kille men min sambo på en liten tjej, men det säger han nog mest för att inte säga samma som mig

• humlan1973

Va segt det ar..... Jag har ont i ryggen och mina hander borjar bli riktigt svulna nu. Har lite svart att jobba faktiskt.

• Beckah82
    Hemma igen..

Problemen med Mathias är ännu helt olösta så allt är bara kaos. Jobbigt att sticka iväg mitt i allt till Stockholm på fotografering.

PINSAMT det visade sig vara värsta kändisfotografen...hon var ej på plats när vi kom dit. Någon sa att hon var iväg och fotade Rickard Wolff. Tänkte inte så mycket på det men nu när jag kom hem kollade jag om hon kanske fanns med hemsida på nätet...jodå...och värsta portfolion med...gah! Hon som gjort Ecce Homo och så ju..

sidan: http://www.ohlson.se/

Fick vääärldens ont i magen igår och sen dess har det kommit och gått. Kraftiga sammandragningar och rejält ont, men inget regelbundet så det är säkert inget...bara förvärkar. Men jobbigt. Trött efter allt resande.

Idag man ska skänka en tanke till Mjukis? Är väl Isabelles födelsedag? *kram och tanke*

Jag hinner inte kika tillbaka i tråden just nu så jag hoppas jag inte tar miste.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Norrbagge

Jag har just hämtat ut mitt paket från Buzzador med massa påsar Malaco Truly. Ett fräscht godis med äkta fruktjuicer, färger från naturen & 30% mindre socker. Det finns 7 olika sorter (påsar) så man lär ju hitta en favorit! -min favvo hittils är Exotic Affairs.
    www.buzzador.com
    Bli en buzzador ni också, sist fick jag hem 7 påsar med kexchoklad! hehe.. det var gott som fäään!

Här kan man regga sig gratis:
    www.buzzador.com/se/buzzador/register...

• annki72

Hej beckah skönt att höra från dej, det liksom saknas nått när du inte är här

När var det du kommer i tidningen? och vilken var det?

måste ju köpa

Idag har jag väldiga kramper i magen, skippade vattengympan bara för det

Ska bara ligga på soffan och slappa tror jag och hoppas att det släpper.

Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • Beckah82
    annki72 skrev 2007-05-16 15:07:30 följande:
    Hej beckah skönt att höra från dej, det liksom saknas nått när du inte är här När var det du kommer i tidningen? och vilken var det?måste ju köpa Idag har jag väldiga kramper i magen, skippade vattengympan bara för det Ska bara ligga på soffan och slappa tror jag och hoppas att det släpper.
    Amelia, kanske i juli...vet ej exakt.

Ja...då är jag inte ensam med ont i magen då eller kanske snarare:
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • annki72
    Norrbagge skrev 2007-05-16 15:07:03 följande:
    Jag har just hämtat ut mitt paket från Buzzador med massa påsar Malaco Truly. Ett fräscht godis med äkta fruktjuicer, färger från naturen & 30% mindre socker. Det finns 7 olika sorter (påsar) så man lär ju hitta en favorit! -min favvo hittils är Exotic Affairs.www.buzzador.com Bli en buzzador ni också, sist fick jag hem 7 påsar med kexchoklad! hehe.. det var gott som fäään!Här kan man regga sig gratis:www.buzzador.com/se/buzzador/register...
    Tyvärr har dom för många medlemmar just nu så man får ställa sig på en vänte lista

men den som väntar på nått gott....... som man brukar säga
  • annki72
    Beckah82 skrev 2007-05-16 15:08:46 följande:
    Amelia, kanske i juli...vet ej exakt.Ja...då är jag inte ensam med ont i magen då eller kanske snarare:
    ok, då missar jag dej inte, är prenumerant