• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Norrbagge

Beckah: coolt med kändisfotograf! Ska hålla utkik å LÄR ju köpa Amelia.
    Trist att läsa om dig å mattias, jag hoppas att ni löser det snart!

• Norrbagge

annki: jaha, men oj! Då hade sambon tur som reggade sig för en vecka sedan alltså?

Nej den som väntar på något gott.. En kompis har varit medlem rätt länge och hon har fått hårfärger å sånt skoj!

• annki72
    Norrbagge skrev 2007-05-16 15:15:47 följande:
    annki: jaha, men oj! Då hade sambon tur som reggade sig för en vecka sedan alltså?Nej den som väntar på något gott.. En kompis har varit medlem rätt länge och hon har fått hårfärger å sånt skoj!
    Japp det hade han jag står på vänte lista nu och gjort det sen igår
  • Prinsessan Zelda

hallå. ni skriver massor som vanligt på dagarna.

Hoppas Milla mår bättre.
    En kompis till mig hade jättemånga magsjukor under graviditeten men hennes bebbe tog det lungt. Hon var lite mindre än snittet när hon föddes, men inget oroande eller så. Hon hade också magsjuka under förlossningen, inte kul. Hon fick egen bm och rum osv för smittorisken. Hennes bm fick bra vara hos henne på förlossningen.

kul och höra från dig Beckah, synd att det inte blivit bättre med gubben. ska leta efter rätt amelia tdining i sommar

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Vicke

En bm från speciallistmödravården ringde mig precis. Jag ska få komma dit och få akupunktur för mitt illamående. Har ju mått illa hela graviditeten. Men hon sa att jag inte ska hoppas på för mycket då man igentligen ska ha nålar varjedag kanske flera gånger om dagen. Det hade hon tyvärr inte tid med. Inte jag heller ...

• mrsbygg

usch så trött man är då..kanske skulle äta sina järntabletter...men ja blir så gasig d är hemskt!!
    svimmar nästan själv av stanken..

håller på å ska fixa mat..håller på tina kött. ska göra "köttgryta"..hoppas bara ja har bulgur så d räcker..vette sjutton va vi ska till annars..

• solstraalen

Den här dagen har varit sååååååååååååååååååååå lång. Den längsta på länge verkligen.

Tiden bara kryper fram och själv blir man ikväll med barnen oxå då sambons jobb har "onsdagsöl" ikväll *gäsp*

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
  • mrsbygg

men suck..bulgurn kommer inte räcka..
    nån får ta makaroner får la bli jag eller saga då..

• Myzzan

Idag har jag skickat in sjukintyget till fk. Hoppas att de nu godkänner det. Hur länge brukar det ta innan man får nått besked?