• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • MissHeaven

Jag fattar inte hur bm kan se hur stort barnet beräknas bli! Någon som vet?

• Trollie

Mjukis du och din familj finns i mina tankar idag, kramar om er!

Vickyb, skönt att psykologen verkade bra, hoppas att det fortsätter så!

• zandrisen

Har varit hos läkaren samt hos BM idag.
    Har uppdaterat bloggen för den som är intresserad.

Mammab, jonali och vickyb, massor av kramar till er som kämpar med er själva hos psykologer, vilket jobb ni gör tjejer! Kämpa vidare!

Halvblod, tråkigt att höra att du är under isen. Stor kram till dig också!

Giafia, förstår precis hur du känner inför handledsskydden och kryckorna, det är inte roligt när man invalidiseras! Hoppas du snart mår bättre!

Beckah, hur coolt som helst med fotografen! och såklart kommer jag att köpa Amelia varje månad nu, bara för att vara säker på att inte missa dig! Mycket tråkigt att höra att det fortfarande strular för er dock. Du finns i mina tankar! Styrkekramar!

*tänder ett ljus för Isabelle och tänker på hennes familj*
  • Lindisen81

har skummatigenom det som skrivits under dagen. verkar ha varit en lååång dag för de flesta.

jag har jobabt idag, med världens foglossningsvärk!!! man ska väl kunna stå ut att jobba när man bara gör det ons+tors, dessutom ledig imorn!! men trodde jag skulle gå av på mitten!!!! ont under vänster bröst å bak mot revbenen fortfarnade.... ungåste ju ha hur kul som helst därinne.

Ang pappadagarna, de tio första; kan han dela upp dem, typ ta ut tre när bebis kommer, spara sju till senare, inom 60 dagar dock... eller måste dom tas ut i följd???

kramar till mjukis med familj

tyckte jag läste på nån sida att misan är på förlossningen.... stämmer det eller har jag missuppfattat???

• zandrisen
    MissHeaven, man gör ett ul och mäter vissa saker, så som huvudets omkrets och längd på armar och ben, bukens omfång osv. Sen matas dom värdena in i ett dataprogram och sen får man svar på hur stor bebisen, utifrån de värden man matat in, kommer att bli.
    Ibland stämmer det bra, ibland inte.
  • veronicaq

LINDA!! vaddå e hon på förlossningen? vart läste du de? hoppas de e lugnt med allt...

v.32 i magen!
  • Vickyb

Va? är hon på förlossningen..  Hoppas allt är bra med henne..

Nu skall jag gå och göra mig en kvällmacka..

Hörs imorgon igen..

Kram på er tjejer!

ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Trollie

Misan skulle in till förlossningen så att dom skulle kolla upp hennes besvär, tror hon skulle vara där vid två, vi får hålla tummarna att allt är bra!

• Vickyb

Kvällsmacka

ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ